Avatar billede bambinogrande Nybegynder
04. februar 2003 - 12:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forsinket Response.Redirect?

Hej med jer,-

Kan man forsinke sin Response.Direct("side.aspx") på en eller anden måde.

Mvh

/BG
Avatar billede askhoej Praktikant
04. februar 2003 - 13:14 #1
Det kan ikke gøres med ren ASP.NET men du kan blande lidt JavaScript ind i legen:

<META http-equiv="refresh" content="5;URL=http://www.ditsite.dk/dinfil.aspx">

:-)

/askhoej
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
04. februar 2003 - 13:20 #2
hmmmmmmmmm okay. Det er fordi det skal smides i en betingelse i en code-behind fil!

:-(  så det skal kunne lade sig gøre!
Avatar billede kichian Nybegynder
04. februar 2003 - 15:56 #3
En måde det kan lade sig gøre er at lave et loop lige inden du kalder Response.Redirect Fx: for (int i = 0; i < 100000; i++);

Det kan dog absolut IKKE anbefales, da det suger CPU-tid.

Iøvrigt kan du fra din Code-behind fil godt udskrive Javascript til browseren. Så det er vist ingen undskyldning.

Men hvad er dog formålet med en forsinket Response.Redirect? Er det for at lade som om, at noget tager meget lang til at udføre?
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
04. februar 2003 - 23:17 #4
askhoej (og lidt kichian) >> Det kan da absolut intet med JavaScript at gøre, det er et META-tag!

Det er ikke testet, men jeg ville tro det var muligt at klare det på denne måde:

Response.AppendHeader("Refresh", "5;URL=http://www.ditsite.dk/dinfil.aspx");

// Simon
Avatar billede midas_dk Nybegynder
04. februar 2003 - 23:49 #5
simon >> Det var sgu smart... Gad vide, om det virker ;-)

kichian >> Nok det lammeste løsningsforslag jeg længe har set (altså den med loopet) - kan det blive meget mere spaghetti-agtigt? "Dadumdidum, så gør jeg sån her, og sån her, så tæller jeg lige til 100.000, så gør jeg det der..."!
Ej, sorry, men det er ikke kreativt, ej heller brugbart! ;-)
Avatar billede askhoej Praktikant
05. februar 2003 - 09:30 #6
midas_dk >> snak pænt.
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
05. februar 2003 - 09:43 #7
simon.ulsnes....

Det virker sgu:

Response.AppendHeader("Refresh", "5;URL=http://www.ditsite.dk/dinfil.aspx")

;-) Takker

Points for you!

Mvh

/BG
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
05. februar 2003 - 09:44 #8
Og tak for hjælpen til jer andre også selvfølgelig.......

:-)