Avatar billede k_engberg Nybegynder
03. februar 2003 - 23:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af Webhotel

Er der nogen der kan give mig et godt råd, om hvilken webhotel udbyder jeg skal bruge, for at jeg kan bruge mit Flash programmering optimalt. Jeg har tidligere brugt dandomain, men haft store problemer med form mail hos dem.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2003 - 23:56 #1
www.azero.dk kan varmt anbefales. Min hjemmeside www.webguider.dk ligger hos dem og den er da pænt hurtig.
Avatar billede mat Nybegynder
03. februar 2003 - 23:57 #2
Flash afvikles lokalt, så det er fløjtende ligegyldigt hvilket hotel du bruger.
Avatar billede k_engberg Nybegynder
04. februar 2003 - 00:01 #3
Betyder det intet om hvad webhotellet kan og hvilke programmeringer der tillades ?

På dandomain kunne jeg godt få min form mail til at virke lokalt, men ikke når jeg lagde den  op.
Avatar billede caroc Praktikant
04. februar 2003 - 00:01 #4
billigt og godt:
www.b-one.dk
Avatar billede k_engberg Nybegynder
04. februar 2003 - 00:01 #5
Schulze - Har du prøvet at lave form mail på din side, og i så fald virker det ?
Avatar billede k_engberg Nybegynder
04. februar 2003 - 00:03 #6
Det er ret vigtigt for mig, at jeg kan få form mail til at virke med LoadVariables i Flash
Avatar billede mat Nybegynder
04. februar 2003 - 00:05 #7
form mails afvikles på serveren - hvis du ikke har kunnet få det til at virke er det sikkert fordi den metode du har brugt ikke er understøttet af dit hotel. De fleste hoteller har en "opskrift" til formmails på deres side. loadVariables betyder bare at du sender eller henter dine variabler til/fra et eksternt script.
Avatar billede mat Nybegynder
04. februar 2003 - 00:10 #8
jeg har forøvrigt selv brugt azero gennem det sidste år og de kan osse få en anbefaling fra min side (selvom jeg nu nok skifter til noget billigere) :)