Avatar billede js17dk Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:51 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Tradedoubler har problemer med udbetaling!!!

Jeg fik her for 2 dage siden en mail fra Tradedoubler:

Groupcare har fundet at alle de registreringer der er foregået igennem dit site er ugyldige registreringer. Jeg har derfor fjernet optjent kommission og taget dig ud af deres program.
Med venlig hilsen

Lars Grønnegaard

Ok, så spurgte jeg Lars Grønnegaard
hvad der var galt, så fik jeg svaret at de indtastede e-mail adr. ikke eksisterede.

Ok, det kan da godt være at nogle af dem ikke eksistere, men nu er det bare sådan at jeg har meldt mig selv til og nogle af mine venner har meldt sig til. Vores e-mail adr. eksistere.

Når man så spørger Lars Grønnegaard hvad det er for nogle e-mail adr. det er, og en af dem er ens egen, får man intet svar.

En af mine venner har fået den samme besked fra Tradedoubler.

Der for vil jeg gerne høre om der er andre der også har fået det afvide.

Skriv det enten her eller send det på jesper@schlebaum.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:00 #1
Lyder utrolig suspekt, sender lige adressen til dette indlæg videre til en af mine venner der snart skal have udbetalt.

Jeg anså elles Tradedoubler for et af de mere seriøse tjen-penge-på-din-hjemmeside-programmer :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:09 #2
Sådan er de allesammen man skal ikke stole på dem *S*
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:58 #3
bacardil> ja det er nok rigtigt.
Avatar billede denboj Nybegynder
01. november 2000 - 00:57 #4
hmm - det lyder altså også som om du har snydt bare en lille smule :-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 07:48 #5
Nu må vi jo se de skal udbetale her i løbet af ugen jo :)
De er altid flinke over for migder har aldrig været noget, men jeg håber da de udbetaler.

- Zhatten
Avatar billede stigc Nybegynder
01. november 2000 - 10:46 #6
Jeg er også tilmeldt. For længe siden - ca. 2-3 måneder siden! Har aldrig hørt fra dem! Hvornår er det mening man skal får nogen penge?
Avatar billede freeman Nybegynder
01. november 2000 - 13:00 #7
Jeg synes det er synd for TradeDoubler.. Jeg har selv en knoto hos dem, men min side er ikke startet endnu, så jeg kan ikke selv sige hverken at have gode elller dårlige erfarriger med dem.

Jeg har nu for god ordens skyld kontakte Tradedoubler for at høre om de ikke havde noget at sige det debatten. Jeg blev idag kontaktet gennem mail af Lars Grønnegaard som skal at han var påvej med et indlæg.

Lige til sidst... Det er egenlig ikke at de pay-by-click som snyder, men det er tit og ofte partnerne.. (sådan nogen som os), som fusker enten med  at klikke selv, få ekstra til siden via skjulte frames, osv.osv...
Avatar billede tradedoubler Nybegynder
01. november 2000 - 14:25 #8
Det er op til hver enkelt kunde i vores netværk at vurdere den enkelte partner/affiliate og dennes trafik. Fordi der ofte foretages falske registreringer og falske salg gennem affiliates tjekker vores kunder løbende registreringer og salg for snyd.

GroupCare har i dette tilfælde kigget Jespers registreringer igennem og konstateret at det er Jesper selv, der har foretaget registreringerne. Når man betaler 20 kr. for hver registrering kan man vel ikke bebrejde dem at de ønsker at sikre sig at de får noget ud af deres penge?

I sidste instans er det, som freeman skriver, en betingelse for at affiliate programmer virker at vi slår hårdt ned på snyd.

Lars Grønnegaard, TradeDoubler
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. november 2000 - 14:28 #9
tradedoubler>  2 spm.

Hvornår kommer næste udbetaling efter uge 44?
Kiggede på siden men kunne ikke se det, som HELT ny bruger.

Efter man har henholdsvis klik, salg eller lign. kommer det til at stå under opsparing?
Avatar billede js17dk Nybegynder
01. november 2000 - 14:29 #10
Til Lars Grønnegaard.

Jeg vil gerne vide hvad det er for nogle jeg selv har oprettet, det er rigtig at vi selv har prøvet at oprette nogle, fordi at når man bliver oprettet hos bidlet virker det ikke.

Og jeg vil også gerne have at vide hvordan i kan se hvem det er?? Går i efter IP adresser??

Og hvorfor svare du ikke på de mail\'s der bliver sendt til dig??
Avatar billede tradedoubler Nybegynder
01. november 2000 - 14:49 #11
bacardil,

det er bedre at stille den type spm på support.dk@tradedoubler.com.

Jesper,

du skal nok få svar.
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 16:32 #12
Lars Grønnegaard :

Jeg håber da vi får vores penge :)
Vi skulle jo få dem i denne uge.

Til alle jer andre :

Hvis det nu skulle vise sig at vi ikke modtager noget ik ?
Kan man så ikke ligge sag an imod dem ?

- Zhatten
Avatar billede denboj Nybegynder
01. november 2000 - 16:34 #13
is17dk// det bliver sikkert lavet med nogle kager
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. november 2000 - 16:39 #14
zhatten> nok ikke desværre *gg*
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 16:40 #15
Hvorfor ikke ?
min far er da Policeman \"Han klare Det\" ;)

- Zhatten
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2000 - 16:55 #16
De far er ikke bedre til at ligge sag an ind du selv er :) Men hvis du siger at du tror de har ulovlig software på deres computer har han automatisk en dommerkendelse :)
Hvis du tilgengæld siger at du så dem myrde nogle og begrave dem i haven, så skal han først hen til en dammer før han må rode igennem deres ting... latterligt (blev det ikke vedtaget?)
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. november 2000 - 16:56 #17
Også min Onkel..  så pusser vi hele den sjælanske styrke på dem
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 16:57 #18
ok jeg har deres adr. vi kunne også tage hen og banke dem ;)

Ej Tradedoubler:

Håber vi alle får vores penge :)

- Zhatten

Avatar billede bacardil Nybegynder
01. november 2000 - 18:08 #19
pusser = pudser
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 18:09 #20
Øff det kører bare <- lækker sætning.

Nogen der kender andre firmaer som giver penge pr. klik ?

- Zhatten
Avatar billede berg Nybegynder
01. november 2000 - 20:33 #21
Zhatten>>
Danban! De giver også gode penge...
Hvis du vil må du gerne tilmelde dig gennem mig, på adressen:
www.pengevianettet.subnet.dk

Jeg kan varmt anbefale danban! ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 17:29 #22
Jeg kan også lige hilse og sige vedr. DanBan, til evt. freelancere der får til opgave at implementere DanBan\'s løsning på hos en affiliate, at det er MEGET nemmere end TradeDoubler\'s løsning, og mindst ligeså \"holbar\".

Jeg har været \"udsat\" for begge dele og DanBan\'s var næsten så nemt at selv en newbie ASP\'er kunne gøre det .. TradeDoubler\'s derimod tog en helvedes tid, for så virkede det, og så virkede det ikke ...
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. november 2000 - 17:31 #23
Hat nogen af jer andre modtaget nogen penge endnu ?

de skulle jo udbetale i denne uge og jeg har ikke set nogen penge endnu :(

- Zhatten
Avatar billede js17dk Nybegynder
03. november 2000 - 19:19 #24
Jeg har heller ikke modtaget nogle penge!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. november 2000 - 15:47 #25
Inden det bliver utroværdigt, vil jeg lige påpege et par ting. TradeDoubler er rimelig nye i Danmark, men vi stoler fuldt og fast på deres forretning, dvs. idéen såvel som konceptet. Jeg er sikker på der bliver udbetalt penge, da ingen websites har interese i, at snyde deres egne brugere, hvilket reeelt er det som ville ske. De har så måske kludret lidt i datoerne for udbetaling, det skal jeg ikke kunne sige.

Vedr. snyd skal der efter min mening slås hårdt ned, da det skader de reelle brugere. De sites de synes om at bruge, går konkurs ved at skulle betale \"snydere\". Slutteligt kan jeg herfra garantere, at alle som retmæssigt har krav på det, nok skal få deres penge fra Eksperten :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. november 2000 - 15:50 #26
admin:

Jeg ved ikke om i har tavshedspligt eller noget om det jeg spørge om nu, men hvor meget skal i betale til tradedoubler ?

- Zhatten
Avatar billede lcc Nybegynder
06. november 2000 - 17:44 #27
Det koster 25.000,- at oprette et affiliate program, herudover 2.000,- i administrationsgebyr pr. måned og hertil kommer selvfølgelig også udbetaling pr. klik eller hvad man har valgt.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. november 2000 - 18:21 #28
<< lcc >>
Tjaa .. det kommer jo an på så meget. En jeg kender\'s firma (han er selvstændig..) betaler ZERO i admin. gebyr/md. og betalte heller ikke de 25.000 i oprettelse. Det er snart 4-5 mdr. siden..
Avatar billede lcc Nybegynder
06. november 2000 - 18:49 #29
tdaugaard .. Nååå, så der er forskel på folk hehe. Det er ihvertfald de priser jeg har fået oplyst fra Tradedoubler.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. november 2000 - 19:51 #30
lcc, ja, det er der vel næsten ligemeget hvor man kommer :) De priser du skrev er også helt korrekte, men min ven\'s firma (dvs. HAM .. *g*) fik det dog gratis .. hvorfor ved jeg ikke (har ikke spurgt ..).
Avatar billede tradedoubler Nybegynder
07. november 2000 - 08:55 #31
tdaugaard og lcc:

I har begge ret (mht om det koster 25.000 eller er gratis at starte et program): vi ændrede vores priser pr. 1 november.

Lars, TradeDoubler
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. november 2000 - 14:32 #32
Nåå .. så der var en forklaring på det hele ;-)