Avatar billede bibelskolen Nybegynder
03. februar 2003 - 17:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

statestik

hej
jeg vil meget gerne kunne se en statestik over hvor mange der har besøgt bibel-skolens hjemmesider, hvilke filer de har set på, hvilke programmer de har downloadet og meget gerne flere andre ting, jeg håber at der er en eller anden som kan hjælpe mig.
-----
en anden ting er at jeg for længe siden oprettede et spørgsmål og lovede at give poing til den eller de der kom med brugbare svar, jeg vil meget gerne uddele disse poing, men jeg kan ikke få lov til at komme ind på mit spørgsmål og give poing til de der har fortjent det, er der en der har en ide om hvad der er galt?
hilsen hans
Avatar billede dach Nybegynder
03. februar 2003 - 17:33 #1
Her er en stribe af forskellige tællere, samt lidt beskrivelse af dem : http://hjem.get2net.dk/gratisguiden/counters.html
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2003 - 17:37 #2
Hvis I har webhotel kan de garenteret levere en god statestik, uden at i behøver at sætte langsom grafik og links til andre sites på¨. Denne statestik genereres på webserveren alligevel og det er kun et spørgsmål om at få adgang til denne statestik.

Hvis I har egen webserver, kan I lave den samme statestik på jer3es egen server, i skal så bare have et program til at læse denne logfil som brugbar statestik, der er mange muligheder