Avatar billede shoo Nybegynder
03. februar 2003 - 17:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

automatiske skillelinjer kan ikke fjernes!!!

Hjælp, jeg er kommet til at lave nogle automatisk genererede skille linjer ved at taste ---- og derefter enter, så kommer der en lang fed streg. Det var fint nok, men da jeg så senere vil fjerne disse streger fra mit speciale dokument er det UMULIGT! de vil ikke væk, kan man på nogen måde komme til kildekoden i word, eller er der nogen der ved hvordan disse streger kan fjernes?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. februar 2003 - 17:22 #1
kan du sende det til runehansen26@hotmail.com - så vil jeg da gerne prøve.
Avatar billede mygskys Nybegynder
03. februar 2003 - 17:25 #2
Jeps, øverst i højre hjørne findes der mulighed for at oprette en box, lave dobbelte streger, og endvidere også mulighed for at fjerne dette igen (blank box). Sæt din cursor på linjen du vil "slette", for derefter at vælge en blank "box". Det er lige ved siden af der hvor du angiver tekstfarve.
03. februar 2003 - 17:36 #3
Taster du 3 bindestreger + Enter indsætter Word en vandret streg fra venstre til højre margin.

Den sletter du f. eks. ved at placere markøren lige under stregen og taste BackSpace.
03. februar 2003 - 17:41 #4
eller placer markøren på linien med stregen, og vælg Formater Rammer og skygge, og på fanen Ramme klikker du på Ingen (øverst til venstre)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. februar 2003 - 20:01 #5
du markerer området, du vil ændre, og så går du ind på flg.
http://217.157.173.133/eksperten/doc.jpg

håber det hjælper dig!
Avatar billede shoo Nybegynder
03. februar 2003 - 21:04 #6
tak!!! endelig en løsning! super