Avatar billede no-shit Nybegynder
03. februar 2003 - 12:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke redigere i filer som kører via en Filemaker 5.5 server.

1. Jeg har installeret en Filemaker server og sat den op.
2. Har opened nogle databaser via "fmserver open" i en commandopromt.
3. Installeret 2 pc'er med Filemaker 5.5 Developer.

Mit problem er at når jeg vælger remote open og vælger at åbne en database, har jeg ikke rettigheder til at rette i den. Den skriver at den bliver åbnet som skrivebeskyttet.

Filerne er ikke skrivebeskyttet på serveren. Der er sat multiuser på under sharing i databasen og der er ikke bruger rettigheder sat på databasen.

Hvad skal der gøres for at få det til at virke, så der kan arbejdes på databasen?
Avatar billede no-shit Nybegynder
08. maj 2003 - 15:22 #1
Lukker.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. april 2004 - 15:52 #2
jeg ved ellers godt hvordan man gør . . .