Avatar billede databug Nybegynder
03. februar 2003 - 10:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udvikling af multibot, på Linux

Jeg skalt il at udvilke en kombineret irc-og-msn-bot til linux, som skal køre som en deamon...

Men på nuværende tidspunkt kan jeg ikke overskue, hvilket sprog der er mest velegnet..

Jeg har kigget lidt på perl og python - og undersøgt hvilke libs der allerede er udviklet, men jeg er stadig i tvivl... Nogen der har nogle gode råd?
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
03. februar 2003 - 11:39 #1
Der findes nogle godt IRC-bibliotekter til perl.
Avatar billede databug Nybegynder
25. februar 2003 - 10:45 #2
Well - det er der jo ligeså til både c og python... Men valget faldt på python, men tak for rådet :)