Avatar billede 007_jkm Nybegynder
03. februar 2003 - 02:57 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

REGEDIT, og udvidelse af brugen af ram?

Jeg har på et tidspunkt været inde på en dansk support side, hvor det var foklringer til alt muligt man kunne gøre, for at få en mere stabil PC--Dér fik jeg blandt andeet den velkendte CLEAR PAGE FILE ordre, som gør at man sletter sidefilen i computeren hvergang den booter!

Nu vil jeg så gerne kigge lidt på denne support side igen, og lære flere triks til XP, blandt andet hvilken streng man skal sætte værdie til 1 på, for at øge brugen af RAM?

Det foregår samme sted i REGEDIT ..men jeg har glemt hvilken!
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2003 - 03:01 #1
“Hkey_Local_Machine\System\CurrentControlSet\Control\SessionManager\Memory Management".

Ændre værdien "LargeSystemCache" fra "0" til "1".
Fra http://webkurs.dk/IE/Article.asp?id=35
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. februar 2003 - 05:58 #2
kig også på www.tweakxp.com
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
03. februar 2003 - 14:59 #3
Tak for hjælpen... Der kan jeg nok finde lidt af hvert, så jeg deler!