Avatar billede neigaard Nybegynder
02. februar 2003 - 22:06 Der er 8 kommentarer

Kan ikke opdatere Windows Update?

Microsoft skriver på windows update siden at de har opdateret windows update, og man kan klikke på en knap for at opdatere windows update. Men det virker ikke på min maskine, så nu kan jeg ikke få flere opdateringer. Hver gang jeg går ind på siden, skaj jeg opdatere windows update, og når jeg klikker på knappen, lader den som om at den installere windows update, men det gør den bare ikke.

Hvad gør jeg nu???
Avatar billede kepsus Praktikant
02. februar 2003 - 22:09 #1
prøv at kigge på sikkerheden i explorer
Avatar billede mal_t Nybegynder
02. februar 2003 - 22:13 #2
Simpelt... Jeg gætter på du har downloadert Service Pack 1? Og jeg gætter poå du har downloadet det for at få Java Virutal Machine? Jeg gætter på din XP version ikke er helt lovlig !
Problemet 1 :
Windows blev sure på Sun Microsofts (Dem der udvikler Java Virtual Machine)og valgte derfor ikke og lægge deres teknologi på Xp versionen! Men, du kan downloade Java Virtual Machine på www.java.sun.com !
Problem 2 :
Da din XP version nok ikke er helt lovlig har Windows lagt sikkerhed på deres downloads så kun dem med ægte versioner kan downloade Sevice Pack...

Håber det var dit problem? Men hvis ikke, så endelig skriv hvad det er, ås ser vi om jeg kan løse det!
Avatar billede neigaard Nybegynder
02. februar 2003 - 22:27 #3
Ja jeg har downloadet SP1 (men ikke for at få Java, blot for at være opdateret), og nej min Windows XP er IKKE ulovlig :) Den er købt og betalt.

Giver SP1 problemer, eller er det noget helt andet?
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 22:29 #4
Service pakke 1 installere nogle rutiner der spærrer for at piratkopierede udgaver af Windows XP kan benytte Windows Update. Hvis du mener din kopi af Windows burde være lovlig, anbefaler jeg dig at kontakte Microsoft så de kan hjælpe dig.
Avatar billede neigaard Nybegynder
02. februar 2003 - 22:32 #5
Ja det vil jeg også gerne, men alle de links og telefonnumre jeg kan se på deres side, skal man betale for. Man kan få en gangs support gratis, med mindre det er en OEM version man har, og det er min version af XP :(
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 22:34 #6
Du kan ringe på 45 44 89 01 00 ref.: http://www.howtotell.com/dk/script/what.asp

Det kan jo være producenten af din pc har installeret en ulovlig version af xp. Det ville ikke være første gang det er sket.
Avatar billede peet-49 Novice
02. februar 2003 - 22:57 #7
Du kan også ringe på det her nummer-. 80701315
Avatar billede kepsus Praktikant
09. februar 2003 - 09:30 #8
jeg har prøvet det før. Jeg fandt et sted hos microsoft, hvor jeg kunne download den nye explorer. og vupti derefter virkede mit windows update igen