Avatar billede leonard Nybegynder
02. februar 2003 - 21:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ballade med threed.ocx

Hi, jeg er ikke programmør, men jeg tror, dette er det rigtige sted for mit sp.

Jeg har installeret et lille program, og glædede mig meget, men...

programmet ville ikke starte, jeg fik en fejlmeddelelse (runtime error 339) om, at threed32.ocx eller en af dens dependencies manglede. Jeg har læst mig igennem en del sider, hvor jeg så fandt ud af, at den fil muligvis ikke var registreret, så jeg kørte regsvr32. Jeg forsøgte at starte programmet (dumt, for jeg skulle egentligt bare genstarte), så stod der noget om, at en dll fil... kan ikke helt huske. Så genstartede jeg, fejlmeddelelsen, runtime 339 er stadigvæk der. Hjælp mig, så bliver jeg rigtig glad.

P.S.= Jeg har en PIII med 98SE og 192 mega ram.

Venlig hilsen, Leonard
Avatar billede kepsus Praktikant
02. februar 2003 - 22:07 #1
runtime error 339:

Could be missing Richtx32.ocx and downloaded it from this page http://lettermandownloads.tripod.com/ and put this command in run "regsvr32 richtx32.ocx"

runtime error 339 with chronos when i try to start it up

Component 'TABCTL32.OCX' or one of its dependencies is not correctly registered: a file is missing or invalid

download TABCTL32.OCX System Pack and save it here:

C:\WINDOWS\SYSTEM

or C:\WINNT\SYSTEM

go to run and type:
Regsvr32 C:\WINDOWS\SYSTEM\TABCTL32.OCX

or Regsvr32 C:\WINNT\SYSTEM\TABCTL32.OCX

run time error '-2147467259(80004005)'. Cannot find vbot.mdb file
after reinstalling viper in this case:
error cant replace mswinsck.ocx

sounds like Viper installed into the wrong folder , possibly a slave drive that they download programmes too .check the path.

If the computer is set to not allow the replacment of this file then it can be renamed and the download will install it again.

jeg ved ikke om det kan hjælpe dig ellers fortæl mere om programmet
Avatar billede leonard Nybegynder
03. februar 2003 - 20:59 #2
ellers tak til dig, kepsus. Jeg har fundet ud af det: fandt en lille utility kaldt depends, som viser hvordan de forskellige system filer hænger sammen. Den viste, at en .DDL fil manglede fra system-mappen. Smart, så problemet er løst.
Hilsen, Leonard