Avatar billede wonderwalls Nybegynder
02. februar 2003 - 10:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson P800

Hej

Er der nogen der har investeret i en P800? Hvad er erfaringerne mht. synkronisering med Lotus Notes E-mails mv.? Er den "seriøs" nok som et arbejdsredskab?

Alternativt kan jeg vælge en løsning med mobil + PDA, men det kunne være rart kun at transportere en enhed...

/ Wonderwalls
Avatar billede jensb Nybegynder
03. februar 2003 - 19:45 #1
Jeg har en og er blevet kanon glad for den. Jeg synes PDA-funktionerne fuldt ud er på højde med "rigtige" PDA'er, og mener derfor sagtens man kan bruge den som et seriøst arbejdsredskab. Jeg har dog kun prøvet at synkronisere med Outlook, og dette fungere ganske fint. Den skulle dog også kunne synkronisere med Lotus Notes, men det har jeg ikke selv prøvet.

Jeg har skrevet en lang anmeldelse af den, som ligger på pdanmark.dk  http://pdanmark.dk/Anmeldelser.asp?Id=86
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
03. februar 2003 - 21:21 #2
Hej Jens

Det var lige det jeg skulle bruge - Tak for hjælpen!

/ Wonderwalls
Avatar billede jensb Nybegynder
03. februar 2003 - 21:24 #3
takker for point
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
18. marts 2003 - 00:34 #4
Købte du den så? Og er du tilfreds? For jeg overvejer det også. Virker den som PDA?
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
18. marts 2003 - 07:04 #5
Jeps...

Jeg købte den, og den kører perfekt. Der er ingen tvivl - telefon og PDA er smeltet sammen.
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
18. marts 2003 - 11:22 #6
Okay lyder fedt. Er det ikke et problem at man ikke kan skrive WORD og EXCEL dokumenter på den?
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
18. marts 2003 - 11:43 #7
Jeg har en bærbar laptop, som jeg medbringer ved rejser etc. Hvis jeg har behov for at skulle skrive et doc. enten i Word eller Excel, så bruger jeg den.

Med andre ord - Jeg har ikke noget behov for denne funktion...

P800 er for øvrigt superlet at synkronisere med både Outlook og Notes.
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
18. marts 2003 - 14:26 #8
Er der en funktion i den til at skriver tekstnotater som man så kan kopier over i fx. word når man kommer hjem?