Avatar billede bjacob1 Nybegynder
01. februar 2003 - 20:44 Der er 8 kommentarer

Server købes!

Hej
Jeg skal bruge en lille server og den skal være noget som nedenfor:

Compaq proliant ML370 Server

Server fra compaq med PIII 667 Mhz processor, mulighed for at udvide med en ekstra processor (dualboard) kan opgraderes til ca.1 Ghz, 128 MB ram, 3 harddiske på 4.5 GB og mulighed for 6 harddiske ialt, der er to CD-rom drev i maskinen.

Der medfølger konfigurations-cd til compaq server.

Hvor kan man få fat på en model som denne eller lignende?

mvh
Jakob
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
01. februar 2003 - 22:05 #1
Prøv http://www.pc-boersen.dk/

De forhandler gammelt Compaq-udstyr.
Avatar billede fergy Nybegynder
18. februar 2003 - 20:17 #2
Hejsa

jeg kan muligvis hjælpe dig da jeg har forbindelser til brooker der gør i Compaq,,alternativt har jeg følgende
Compaq ML330 PIII 1166 Mhz, 512. MB Ram , 1 x 18.2 GB HDD , 2 x 36.4 GB.HDD
floppy,cd, netkort osv. samt Compaq smartstart software
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
19. februar 2003 - 19:00 #3
Hej
Tak for din henvendelse! Du må gerne give mig en mail eller et link til hans side med serverne!

Mvh
jacob
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
10. juni 2003 - 23:38 #4
Eh? Hvorfor afviste du mit svar? PC-Børsen sejler i den slags servere??!?
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
11. juni 2003 - 18:53 #5
Hej
Hvis du kigger under brugt er der ingen!
Mvh
Bcop
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
11. juni 2003 - 19:04 #6
Der står ikke noget i dit spørgsmål om at det skal være brugt.
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
11. juni 2003 - 21:32 #7
Det er bare pokkers svært at finde en ny model som jeg søger efter!
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2003 - 10:54 #8
lukketid ?