Avatar billede hijklm Juniormester
01. februar 2003 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Messenger og to kontoer?

Jeg har to kontoer hos Hotmail og kunne godt tænke mig at modtage direkte besked via Windows Messenger når jeg modtager mails på dem begge. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede bpraem Nybegynder
01. februar 2003 - 12:28 #1
Nej det er kun muligt at få besked fra din mailkonto du er oprettet med !
Avatar billede dyja Nybegynder
02. februar 2003 - 23:21 #2
Du kan hente Plus pakken til den. så kan du have op til 4 email adresser den skal tjekke.
Avatar billede hijklm Juniormester
03. februar 2003 - 20:46 #3
Jeg har vist Plus liggende, der er i hvert fald en menu der hedder Plus når jeg åbner Messenger.

Men jeg kan ikke finde ud af hvor man kan vælge flere kontoer? Kan du guide mige lidt?
Avatar billede dyja Nybegynder
03. februar 2003 - 20:49 #4
Plus - Preferences - popmail
der sætter du bare dine mail´s op