Avatar billede dummerniksen Nybegynder
01. februar 2003 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP "fryser" efter få minutter

Hvorfor går min XP i coma efter mindre end 2 min. uden aktivitet ?
Hvis jeg forlader PC'en i kort tid, er den frosset fast når jeg kommer tilbage, den kan vækkes igen, men det ta'r lang tid.
-Niksen
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2003 - 11:15 #1
det gjorde min også engang. jeg fik at vide noget med at det var for lang tid siden den var format og osv. efter jeg format den har den ikke gjort det... MEEN nu efter den har kørt i et par måneder er den begyndt på det igen... noget med at der har været for meget inden og ude af den osv. så jeg fik at vide at jeg skulle formater den... og det hjalp mig....
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. februar 2003 - 00:47 #2
de sagde dem jeg snakkede med at der var ingen anden udvej end formater for at få den til at lade vær med at fryse......
Avatar billede bouggi Nybegynder
03. februar 2003 - 00:53 #3
Det lyder for mig som et ustabilt bundkort..
Samme fænomen optrådte på min gamle maskine hvor jeg kunne sidde og arbejde uden prob.. gik ud og hentede en kop kaffe, kom tilbage og maskinen var frosset..... efter utallige forsøg på at formatere mig ud af det.. uden resultat .. havde jeg den med på et edb værksted.. de målte kortet.. og der var fejl på spændingen..
Hvis du har mulighed for det.. så prøv om det var mulighed..
Format.. gavner dig ikke

Bouggi
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. februar 2003 - 00:59 #4
det har da gavnet mig i 6 måneder ind til vidre.... men ja det var også sådan noget ved mig... men et eller andet gjorde sådan efter formateringen var der ingen fejl igen... meget mærkeligt, men sandt
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
28. maj 2003 - 09:20 #5
ww
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
28. maj 2003 - 09:21 #6
ww
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
28. maj 2003 - 09:21 #7
ww