Avatar billede aasuper Nybegynder
31. januar 2003 - 20:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med netværkskonfiguration

Hej -

Jeg har haft nogle problemer med opdatering af nogle drivere, men har nu fået min pc op at køre igen. Nu virker min netværks/internet-konfiguration imidlertid ikke mere -
jeg har prøvet at køre alle konfigurations-guiderne, men de afslutter alle sammen med, at de ikke kan gøre noget.

Under Netværksforbindelser findes kun "LAN forbindelse 2", og jeg undrer mig over, hvor nr. 1 samt min Internet-forbindelse er....

Hvordan kan jeg komme på Internettet igen??

>>AASuper
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2003 - 20:31 #1
Gå i enhedshåndtering og tjek hvor mange netkort den tror du har - hvis mere end 1 kort - så slet alle - og kør guiden tilføj ny hardware. Så skulle den kunn finde 1 kort og sæt det op som det skal være - så virker det.
Avatar billede aasuper Nybegynder
31. januar 2003 - 20:34 #2
Den har kun et kort...

>>AASuper
Avatar billede fusses Nybegynder
31. januar 2003 - 21:31 #3
Hej

opret en ny forbindelse under netværk!
til din udbyder også burde du være på igen!
ellers må du lige skriv igen.

fusses
Avatar billede aasuper Nybegynder
31. januar 2003 - 21:50 #4
Det kan jeg heller ikke...
Når jeg vælger en ny forbindelse, kan jeg kun vælge muligheden "fast forbindesle (adsl)" - jeg kan slet ikke vælge 'modem'-forbindelse...

>>AASuper
Avatar billede fusses Nybegynder
31. januar 2003 - 21:55 #5
Hvilket Styresystem køre du med??

fusses
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2003 - 22:09 #6
fusses> efter kategorien at dømme, så kører han windows Xp ;)
Avatar billede fusses Nybegynder
31. januar 2003 - 22:16 #7
sorry...
Hvis Det er xp
Så burde du (AASuper)kunne gøre..

Denne computer-Kontrol panel-Netværksfobindelser-opret en ny forbindelse-øverste valg-forbindelse til nettet-manuelt forbindelse- med modem

og vola burde du kunne skrive internetudbyders navn mm

håber det hjælper lidt ellers må du lige taste igen!!

fusses
Avatar billede aasuper Nybegynder
02. februar 2003 - 12:16 #8
Jeg fik det aldrig til at virke og har nu valgt den nemme(/svære) løsning: formatering og geninstallation.

>>AASuper