Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
31. januar 2003 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Counter-Strike og Half-Life fryser!

Jeg har lige tilsluttet min computer til en LAN forbindelse.

Når jeg så går ind i henholdsvis Counter-Strike eller Half-Life fryser computeren, og jeg må genstarte!

Hvorfor det? Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet at slette begge dele, og installere igen. Det hjalp ikke!

Inden jeg tilsluttede computeren til nettet virkede det hele perfekt!
Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
31. januar 2003 - 20:14 #1
I øvrigt har jeg lige skiftet grafikkort samt tilføjet et netkort, hvis altså det har noget at sige!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
31. januar 2003 - 22:19 #2
Køre du med OpenGL ?
Hvis "ja" , så prøv at sæt den til "Software" og "3d" og se om der sker det samme...
Software er den dårligste gfx grafik - efterfulgt af 3D som er meget pænt - og så kommer OpgenGL som jo er bedst at køre med..
Avatar billede maingano Nybegynder
01. februar 2003 - 08:52 #3
afinstallere dine drivere til kortet og installere de nye så virker det igen
Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
01. februar 2003 - 08:56 #4
sssundsdal> Jeg kunne jo slet ikke komme så langt!

maingani> Jeg fandt ud af at det bare var grafikkortet så du havde jo delvist ret!
Avatar billede maingano Nybegynder
01. februar 2003 - 09:01 #5
herligt... ha det godt