Avatar billede kjalle Nybegynder
31. januar 2003 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NetOp som MSI Pakke

Egentlig meget simpelt, jeg bruger Wise Studio men det er endnu ikke lykkedes mig at lave NetOp programmet som en MSI pakke, s[ jeg kan smide den ud via GPO - nogen der kan hjælpe !? :)

Kører 2000 og netop 6.5!
Avatar billede kjalle Nybegynder
05. februar 2003 - 15:34 #1
Hva så med Cisco's VPN Dialer ? Er der nogen der har prøvet at lave MSI ud af den ?
Avatar billede serverservice Praktikant
13. februar 2003 - 17:43 #2
Hvad sker der når du prøver at oprette msi filen - ingenting?
Jeg bruger noget der hedder prism pack. Du kan downloade en demo og prøve med den.
Eller veritas fra w2000 server cd rom.
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. juni 2003 - 12:47 #3
den siger bare jeg skal genstarte igen for at NetOp kan komme til at virke .... jeg bruger WiseInstaller ...
Avatar billede serverservice Praktikant
20. juni 2003 - 15:40 #4
Du skal lægge dit "before image" på en anden cd.
så skal du bruge en ren installation af dit os til at oprette msi filen.
Har du prøvet med winstle-veritas fra server cdén?
Avatar billede serverservice Praktikant
20. juni 2003 - 18:14 #5
sorry-jeg mente lægge before image på en anden partition
Avatar billede kjalle Nybegynder
17. november 2003 - 17:19 #6
hmmmm .... ingen løsning fundet - meen NetOp 7.0 er til at ha' med at gøre :)