Avatar billede berliner_dk Nybegynder
31. januar 2003 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne et dblspace-komprimeret drev under w2k !?

Jeg sidder og skal forsøge at redde nogle data på et drev, som i sin tid er blevet komprimeret med dblspace.

Jeg har følgende filer liggende:
- dblspace.000 (~252 mb)
- dblspace.bin (~50 kb)
- dblspace.ini (42 byte)

Jeg kører windows 2000 - alle forslag er velkomne!
Avatar billede d_pro Nybegynder
01. februar 2003 - 12:05 #1
Få fat på dblspace??
Avatar billede d_pro Nybegynder
01. februar 2003 - 12:06 #2
Avatar billede d_pro Nybegynder
01. februar 2003 - 12:06 #3
Avatar billede berliner_dk Nybegynder
01. februar 2003 - 15:45 #4
jow tak.... jeg har allerede været dér (begge steder ;)... Der er masser af vejledning i hvad jeg skulle gøre hvis jeg allerede _havde_ dblspace (eller drvspace) "installeret"... Men ingen steder der henviser til, hvor jeg kan skaffe dblspace?
Avatar billede berliner_dk Nybegynder
24. februar 2003 - 18:28 #5
nåja... det endte med at jeg måtte installere en win98-partition og læse det hele derfra... ;)