Avatar billede notesguru Nybegynder
31. januar 2003 - 10:06 Der er 2 kommentarer

Remote_User

Jeg har en webdatabase der benytter sig af Remote_User, det er beklageligt holdt op med at virke. Det kan være fordi vi har opgraderet fra 5.10 til 5.11.
Spørgsmålet er om det er noget serveropsæt eller det er koden der skal rettes til??
Avatar billede cdelicht Nybegynder
05. februar 2003 - 08:30 #1
Næppe noget med koden, for CGI variable "fanger" du vel enten via en agent eller et felt. En opgradering fra 5.0.10 til 5.0.11 ændrer jo ikke din kode.
du skal nok tjekke for om opgraderingen (af serveren) har ændret opsætningen af authorization af brugere fra web.
Avatar billede tanker Nybegynder
11. februar 2003 - 16:12 #2
Remote_addr giver kun mening hvis brugeren er logget ind.
- og i så fald er @username bedre...
Hvis hun ikke er logget ind kan du se hendes iP i Remote_addr.

- Begge funker fint i 5.011