Avatar billede ulle_php Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:34 Der er 7 kommentarer

Programmering i PHP?

Hej alle derude,

Mange spørger om man kan lave dit og dat i PHP, og jo\' man kan lave alt, nu mangler man bare en til at lave det!

Her kunne man vælge mig. Jeg har lavet nogle siden for et prof. netfirma!

Slut med svivl om PHP, skriv hvis du ønsker dig et PHP-Script, jeg er klar...
Avatar billede lojmann Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:14 #1
Dit spørgsmål høre ikke til her, luk det og se på alle de andre kategorier der er, så slipper du for at få \"tæsk\" her på eksperten, af alle dem som går amok når man poster forkert!

Dit spørgsmpl høre til her: http://www.eksperten.dk/kategori/24

:)
Avatar billede sone Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:54 #2
...jeg kan da godt tage de 30 point hvis det er :)
Avatar billede milo Nybegynder
31. oktober 2000 - 14:36 #3
*LOL* - ja hvad er det han vil give de 30 points for? *G*
Avatar billede sone Nybegynder
31. oktober 2000 - 14:45 #4
...don\'t care... bare kom med dem :)
Avatar billede _luge_ Nybegynder
31. oktober 2000 - 16:17 #5
...Slut med svivl
Jeg tar dem!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. november 2000 - 08:09 #6
ulle_php>> Det er god kotume at væe tilbageholdende med deciderede \"reklamer\", som ikke står i direkte forbindelse med et konkret spørgsmål. Herudover skal du huske at bruge den rigige kategori :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. november 2000 - 08:11 #7
\"væe\"=\"være\" & \"rigige\"=\"rigtige\", beklager !