Avatar billede macuser Nybegynder
30. januar 2003 - 19:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installering af QuickCam 3000 med mikrofon

Jeg har lige købt QuickCam 3000 med mikrofon, men når jeg f.eks. logger på Eyeball og skal teste det kommer følgende besked:

Error: Unaple to create DirectSound Playback object. Please chech your audio settings or update your sound drivers.

Kameraet/billedet er fint...men der er noget i vejen med lydkortet/indstillinger lign.???

Burde man ikke kunne tale sammen under en videokonference???

Der er gode point at hente...
Avatar billede macuser Nybegynder
30. januar 2003 - 20:10 #1
Den siger noget om at der er fejl i output enhed???
Har prøvet at afspille mp3 med winamp og får følgende besked:

Der er belvet anvendt et enheds-id, som er uden for dit systems gyldige område.???
Avatar billede macuser Nybegynder
30. januar 2003 - 20:11 #2
Ps. foroven i dette vindue med ovenstående fejl står der Nullsoft wavwOut plug-in v2.3???
Avatar billede backside Nybegynder
30. januar 2003 - 21:35 #3
Kender flere der har problemer med cam og Eyeball.
Jeg afistallerede både min egen og min kone´s da det simpelthen skabte så mange problemer. Vi bruger Yahoo nu, og det er uden at gøre noget ved installationen af webcam´et.
Fik også denne: "Der er belvet anvendt et enheds-id, som er uden for dit systems gyldige område"
Avatar billede tumben Novice
30. januar 2003 - 23:34 #4
jeg bruger eyeball..og det med lydogbilledevirker fint her ..faktisk er eyeball det eneste der har virket med Natrouter --så tjek din lyd og drivere engang til..er lydkortet istand til full duplex..??? (lyd fremog tilbage samtidig). Der er jo ikke mange lydsettings i eyeball..(der er ingen mig bekendt)...så du må tjekke dit lydkort...evt i "system" i kontrolpanel..eller også tage en directX diagnose...start kør...dxdiag...enter...derinde kan du teste directsound..
Avatar billede macuser Nybegynder
31. januar 2003 - 01:23 #5
Har testet det hele igennem og det virker nu...Yahooo...
Avatar billede macuser Nybegynder
31. januar 2003 - 01:24 #6
Snupper lige mine point igen :o)
Avatar billede backside Nybegynder
31. januar 2003 - 18:18 #7
macuser>> Hvorfor gør du det?
Avatar billede tumben Novice
31. januar 2003 - 18:45 #8
Ditto