Avatar billede crazynight Nybegynder
30. januar 2003 - 17:43 Der er 5 kommentarer

Kan du fjerne bunden af vores faktura?

Vi er gået væk fra at arbejde med FIK-kort (altså fakturaer med indbetalingskort for neden).

Er der en dygtig sjæl her der kan fjerne det fra vores faktura- samt rykkerlayout?

Mig bekendt er det "bare" bunden, der skal klippes af i en fil, men med det koks jeg fik lavet sidst, så springer jeg LIGE over denne gang :)
30. januar 2003 - 19:49 #1
Hvilken version af Concorde?

Er det standard-fakturaen eller en special-udviklet?
Avatar billede crazynight Nybegynder
30. januar 2003 - 20:56 #2
c5 3.0 - jeg ved ikke om den er specialudviklet - den er ændret lidt i forhold til den originale, men det var vist kun A) for at rette adressen i forhold til vores rudekuverter og B) for at få printet fik-oplysningerne for neden på girokortet.
Avatar billede nilfri Nybegynder
30. januar 2003 - 22:57 #3
Jeg er ikke dus med C5. Men i andre Navision-produkter vælger du et faktura-layout-princip (pyha) på debitoren, debitorgruppen eller debitorparametrene.

Det kunne jo tænkes, at der står FIK eller lignende nu. Så skal du bare skifte til "noget andet"; kig på listen over muligheder i det relevante felt.

Som jeg læser det, skal du ikke rode på faktura-layoutet - med mindre I har fået tilrettet faktura-layoutet.
Avatar billede lasernet Nybegynder
08. april 2003 - 14:40 #4
Hvis du er åben for et 3´part produkt til at håndtere jeres udskrifter, kan LaserNet løse denne opgave, LaserNet har den facilitet at arbejde med de udskrifter/rapporter du bl.a. sender afsted fra C5, her har vi bl.a. en std. funktionalitet "mask out" som gør at denne del ikke fremover indgår i printet, ydermere behandler vi printet grafisk, og sluttligt har mulighed for at distribuere dette via e-mail (pdf), fax, XML etc...., for mere information se på www.efstech.dk
Avatar billede jta-fyn Nybegynder
03. maj 2003 - 14:13 #5
Du skal ind i C5 DOS/konsol og udviklingsmenuen (Generelt/tilpasning) og ændre i "FOOT" størrelsen.
Udvikl.menu/REP/RET: OrdFaktura eller C5Faktura,
Når du er på faktura layout tast ALT+F6, derefter CTRL+F6, formler, start og ret antal linier i "FOTTOP (X)" hvor X står for antal linier i fod af faktura.
Gå ud med F3 flere gange (gemme)