Avatar billede blood Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel

Er der nogle der har et link til en gratis webserver med mysql, php, ftp pg raklame frit!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:24 #1
undre sig over hvorfor folk ALTID vil havde gratis webhoteller uden reklamer m.m. men naturligvis med ligeså meget som de betalings hoteller.

Hvordan skal de hoteller leve hvis de skal levere en gratis service uden at få noget igen?
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:25 #2
Men nu det blev et svar så prøv http://www.trab.dk/
Avatar billede blood Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:26 #3
du skal ikke ?  mig

det er bare til at teste min side inden jeg får mit webhotel!
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:29 #4
det er bare sjovt at tænke på, for uden penge tror jeg ikke mange gratis hoteller uden reklame overlvere længe...

Så kan du vælge at site hos betalingshoteller til 10/mdr det kan alle vel klare
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:40 #5
www.whitehat.dk har ikke ftp, men ellers de andre funktioner...
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 01:04 #6
hvorfor skal ALT være gratis??? man kan få webhoteller der næsten ikke koster noget - dertil får man support - stabilitet - ingen reklamer og alt muligt..

men hvis det endelig er, så kan du kigge på www.avtiveserverpages.dk - der er en liste over rimelig mange...
Avatar billede silveruno Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:02 #7
jojo, www.f2s.com er reklamefri, men i øjeblikket er der problemer med at få forbindelse med ftp.

Avatar billede zhatten Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:41 #8
Jeg kan stærkt anbefale www.whitehat.dk

De har ikke ftp, men alt det andet og du har alt det plads du vil bare dine filer ikke fylder over 135 kb.

Og hvis du så vil have en anden adr end www.whitehat.dk går du ind på www.domainzero.com hvor du kan få et domæne www.ditnavn.com og der fra refere du såtil www.whithat.dk/ditnavn :)

- zhatten

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. november 2000 - 00:07 #9
zhatten...

Jeg har allerede fået afvist www.whitehat.dk som svar og www.domainzero.com har lukket for tilgangen af ikke amerikanske kunder..