Avatar billede staalanden Nybegynder
30. januar 2003 - 16:20 Der er 3 kommentarer

Sløver norton antivirus-2003

Hey..
Sløver norton antivirus-2003 ens pc?
Avatar billede sthen Nybegynder
30. januar 2003 - 16:22 #1
ALLE antivirus-programmer "sløver" hastigheden en anelse.
Avatar billede darczide Nybegynder
31. januar 2003 - 09:20 #2
faktisk så sløver alle programmer din pc, selvom de "bare" ligger og er parate nede i taskbar'en. Men på vores tids nye PC'ere bemærker man ikke rigtigt at de er der. Eneste tidspunkt jeg bemærker noget til min Norton Antivirus er når jeg sender en mail, så popper den op og scanner mail'en.
Avatar billede bantz Nybegynder
31. januar 2003 - 19:15 #3
yup den sløver den en lille smule men det er IKKE noget du OVERHOVEDET ligger mærke til.