Avatar billede martinheick Nybegynder
30. januar 2003 - 14:38 Der er 5 kommentarer

Partner søges!!

Baggrund:
Jeg sidder som civilingeniør med 6 mdrs. baggrund indenfor webprogrammering i nyopstartet firma. Jeg er igang med at udvikle et content management system i php/mysql, som skal være grundstenen i firmaet. Portalen, der udvikles, tilbyder en service, som har være efterspurgt i mange år inden for branchen, og der er efter min overbevisning MEGET gode muligheder for indtjening på bl.a. bannere og nyhedsbreve.

Jeg arbejder fuld tid på det (nu 1,5 mdr), og har på nuværende tidspunkt en administrationsdel og brugerdel kørende, som jeg præsenterer overfor evt. samarbejdspartnere.

Status:
Har positiv kontakt med flere brancheforeninger og styrelse under et ministerie. Evtuelt muligheder for at få økonomisk støtte til udarbejdelse og drift fra ovenstående.

Søger:
Programmør/hardcore/nørd... med DOKUMENTERET erfaring i udarbejdelse og drift af kommercielle CMS. Jeg stiller store krav til dine færdigheder. Jeg er ekspert på mit område og du skal være det på dit. Nøgleord: Serveradmin, PHP/MySQL, Linux/Win2000 miljø, JavaScript, kommerciel portal + alt det andet der kan blive brug for (som jeg jo ikke er ekspert på) .... Måske kan du ikke gå ind fuld tid nu, men det er absolut målet.

Mål:
At lave en Content Management System, som kan benyttes på egen portal, men samtidig er så fleksibel, at den kan konfigures til anden branche / vidensområde.

Person:
Jeg er 32 år, og har en bred international professionel baggrund indenfor energi og olie/gas samt rådgivervirksomhed og salg og marketing. Bosidende i Storkøbenhavn
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. januar 2003 - 15:29 #1
Måske du burde ligge en mail adr., hvor folk kan kontakte dig 'off list' ...

Måske du også burde gøre lidt ud af at præsenterer dine og de ønskede  interpersonelle kompetencer også ...

Held & Lykke
Avatar billede martinheick Nybegynder
30. januar 2003 - 17:07 #2
Jeg kan kontaktes på martin@eviden.dk.
Mht. interpersonelle kompetencer er jeg selv meget fleksibel og tolerent og forventer det samme. Kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade, er udadvendt og god til salg og præsentation samt vedligeholdelse af professionelle kontakter. Kan være diplomatisk, hvis det kræves, men normalt er der ikke langt fra tanke til tale, dvs. ingen skjulte dagsordner.

Jeg er optimist, fuld af ideer og kreativ, så jeg kan leve med at det ikke er din stærke side, selvom det selvfølgelig vil være at foretrække. Blot du kan give sundt mod/medspil og kritik (positiv såvel som negativ), og selvfølgelig være eksperten på dit område :-).

Ellers så skriv blot til mig, og så kan vi se på det.
Avatar billede professoren Nybegynder
04. februar 2003 - 15:19 #3
Der er flere firmaer her i DK der forsøger at satse sig på "content management"
systemer. Hvad har du at tilbyde, som de andre ikke har?

Du kan evtl. send en beskrivelse til mig på:
headhunter@dkmail.zzn.com
hvis du vil have professionelle hjælp...
Avatar billede janemil Nybegynder
06. februar 2003 - 23:21 #4
Hvis det ikke skal køre på linux er jeg muligvis interesseret.
CV www.webmasteren.dk
Mail info@webmasteren.dk
Avatar billede professoren Nybegynder
05. marts 2003 - 15:12 #5
Jeg tror du har en bæredygtig projekt, Martin! Så straks du kan rejse nogen penge er der nok flere der vil hjælpe dig...jeg har sendt en forspørgsel ude til mine tidligere studenter m.fl. og du høre nærmere....