Avatar billede grunken Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

LydProgram

Kan i alle huske de tider hvor man sad og nørdede med at lave *.mod-filer i de gode gamle DOS dage.

Tiden har forandret sig og filtypen heder i dag *.WAV, eller *.MP3.

Det jeg leder efter er et program der giver mig rådighed over flere kanaler i en enkel stereokanal, altså at jeg kan smide eks. 30 spor oven i hinanden I hver kanal.

Et must for programmet er dens mulig hed for at gemme skidtet som waw.

pris spiller ingen rolle, vil bare gerne lige kunne checke en demo ud inden.!

-Grunken
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:30 #1
Internet Audiomix... Læs mit indlæg her:
http://www.eksperten.dk/spm/31135

- Simon
Avatar billede apoc Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:29 #2
Dit svar til løsning af dit problem er

www.Ejay.com
Der kan du downloade demo

Findes både i Hiphop, Dance, Techno udgave

Fedt program

Hilsen

Apoc
Avatar billede grunken Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:36 #3
15 til hver...!

ikke de bedste progs, men hva faen
Avatar billede tnf Nybegynder
02. november 2000 - 20:45 #4
Hej Grunk-dreng.

Har du overvejet Cool Edit Pro ??
Hvis ik du lige kan finde det så kontakt mig på icq og jeg skal finde det til dig i løbet af ganske kort tid.

Mvh TNF

PS. Hils fruen :))
Avatar billede grunken Nybegynder
03. november 2000 - 16:18 #5
Hey TNF

har lige checket cooledit ud, men jeg syntes ikke det er særligt COOL

hygge, og håber snart at møde herren på ICQ.

-Grunken
Avatar billede tnf Nybegynder
03. november 2000 - 16:21 #6
Hey Grunk.

Der kan du ihvert fald ligge flere spor oveni hinanden på en kanal.

men håber du finder noget mere brugbart : P

TNF
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. november 2000 - 15:41 #7
Cubase VST er også et udemærket program, men jeg går ikke ud fra at du mener musikken som en måske mulig fremtid, så jeg henviste bare til et udemærket gratis multichannelprogram..

/vh
Simon