Avatar billede kubrick Nybegynder
30. januar 2003 - 12:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

AGPx8

Kan det betale sig at kører AGPx8 !!!

Har købt et ATI 9500 Pro som er et AGPx8...

Men ved så ikke om jeg skal købe et bundkort med AGPx8 !!!

Har haft kigget på VIA P4PB-400 Ultra som er med AGPx8, men er altså også tændt på et MSI-845PE Max2-FIR !!!

Kan grafikkortet overhovedet kører på MSI boardet, det er jo ikke AGPx8 !!!
Avatar billede totaliorden Nybegynder
30. januar 2003 - 12:49 #1
Ja det kan det sagtens.
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. januar 2003 - 12:50 #2
JA det kan godt kører på MSI boardet, det kommer så bare til at kører AGP 4X.
Avatar billede chalde Seniormester
30. januar 2003 - 12:51 #3
Du skal ikke købe et bundkort bare for at kunne køre agp8x... Det er en lille forskel fra 4x-8x...
Avatar billede kubrick Nybegynder
30. januar 2003 - 13:00 #4
Men hvilket kort af dem ville i anbefale mig ???
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. januar 2003 - 16:08 #5
Nu kender jeg ikke P4 Boards da jeg kører AMD så jeg kan ikke som sådan anbefale nogle af dem.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
02. februar 2003 - 15:16 #6
Hvaba chalde, du kan da ikke køre med et AGPx8 grafikkort på et AGPx4 bundkort og forvente at det kører AGPx8, bundkortet skal også understøtte AGPx8 for at grafikkortet kan køre det, ellers vil grafikkortet drosle ned på AGPx4.

/Sweet1
Avatar billede chalde Seniormester
04. februar 2003 - 11:01 #7
sweet1 -> "ellers vil grafikkortet drosle ned på AGPx4" ja det vil du.. og du vil f.eks kun miste ca 200 3dmarks...