Avatar billede rjj100 Nybegynder
30. januar 2003 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB kompatibel?

Hej

Hvis man har en workstation med Windows NT finder den ikke USB-porten. Men findes der ikke en standard driver man kan benytte, så man kan få den til at virke? Eller skal man kende mærket på USB porten og så søge efter en driver?
Måske en tillægspakke kunne hjælpe (Servicepack)

Mvh

Rene
Avatar billede snowball Novice
30. januar 2003 - 12:29 #1
WinNT understøtter fra Microsoft's side ikke USB, og derfor hjælper det heller ikke (som mange tror) at installere den nyeste service pack. Der findes dog 3. parts USB drivere til WinNT, men hvor godt de virker ved jeg ikke.

Men hvis du virkelig vil bruge USB, så vil jeg anbefale dig at benytte Win2k eller WinXP da de understøtter USB.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
30. januar 2003 - 12:34 #2
http://www.ionetworks.com har f.eks. USB til WinNT, men så skal du også benytte deres USB kort !

Så vidt jeg lige ved, så findes der ikke nogen driver som du bare lige kan installere så dit eksisterende USB hardware virker i WinNT. Alle løsninger jeg kender til kræver at du bruger speciel hardware.

Snowball
Avatar billede dinkie Nybegynder
30. januar 2003 - 13:49 #3
Avatar billede rjj100 Nybegynder
02. februar 2003 - 10:16 #4
okay, jeg tænkte det nok. Tak for det.