Avatar billede spit Nybegynder
30. januar 2003 - 11:58 Der er 2 kommentarer

Soltek bundkort og Matrox 450 etv

Hej jeg har anskaffet mig en PC med et soltek SL-75DRV4 bundkort, AMD Thunderbird 1300 processer, 512 DDR ram samt et Matrox 450etv grafikkort.
Jeg har problemer med stabiliteten når jeg laver vidioredigering på Ulead 4 og andre redigeringsprogrammer.Enten fryser de eller også lukker de ned i utide
Er der nogen som har erfaringer med dene sammensætning af en PC til videoredigering, og som kan hjælpe mig
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
30. januar 2003 - 12:05 #1
har du husket at installere driveren til bundkortet?? jeg havde samme problem, godtnok med et SL-75DRV5.. og der hjalp det at installere alle driverne, og sørg fdor at det er de nyeste
Avatar billede spit Nybegynder
31. januar 2003 - 11:01 #2
Jeg har selvfølgelig installeret alle drivere samt opdateret disse