Avatar billede lcj- Nybegynder
30. januar 2003 - 10:06 Der er 10 kommentarer

historie

jeg står og skal bruge en rigtig, rigtig dårlig historie
den behøves ikke hvære særlig lang, eller noget.
jeg har ikke selv tid til at lave den, så der derfor
opretter jeg dette spørgsmål.
den skal ikke handle om noget specialt.
men hoved personen skal hedde.....Rolf.....

og så er der jo også mulighed for at tjene nogle lette point´s ;)

lcj-
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. januar 2003 - 10:13 #1
Hvad skal du bruge det til? Kan du ikke bare tage en eller anden allerede skrevet historie og kalde personen rolf
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 10:14 #2
Rolf var en tyk mand der blev ved med at spise og tilsidst sprang i luften.
Avatar billede lcj- Nybegynder
30. januar 2003 - 10:16 #3
jo...men det er jo ikke lige så sjovt hvis det er en der allerede findes....
hvis du gider skrive den (helst i notes blokken)
kan du sende den til kjacobsen@jubiipost.dk
Avatar billede cdc Novice
30. januar 2003 - 10:17 #4
Rolf sad alene kveld efter kveld,
så blev han sulten og spiste sig selv.
Benene var gode,
maven ok,
hovedet gemte han,
og kogte supppe på....
Avatar billede lcj- Nybegynder
30. januar 2003 - 10:17 #5
eej okey....den må godt være længere ca. 100 ord...
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 10:18 #6
Det skrev du ikke noget om
Avatar billede cdc Novice
30. januar 2003 - 10:22 #7
En dag i cafeteriakøen på fabrikken, siger Rolf til sin ven Knud:
"Jeg har pokkers ondt i min albue, jeg tror jeg blir' nød til at
besøge lægen!" "Hør lige her," siger Knud
"det behøver du da slet ikke ha så meget bøvl med. Der er en Diagnose
Computer nede på apoteket. Den skal man bare give en urinprøve, så
fortæller den nøjagtigt hvad der er galt, og hvad du skal gøre ved det. Det
tager 10 sekunder og koster 15 kr. Det er da noget nemmere end at besøge
lægen." Så
Rolf tar' en urinprøve med ned på apoteket. Han putter 15 kr. i
computeren, og den lyser op og ber' om en urinprøve.
Han hælder urinprøven i maskinen og 10 sekunder efter kommer der en
seddel ud hvor der står:
"Du har en tennisalbue! Hold albuen i varmt vand og undgå overbelastning af
armen i 14 dage."
Den aften tænker Rolf på, hvor fantastisk den nye teknologi er. Han
spekulerer lidt over, om man kan snyde Diagnose Computeren. Han mixer
noget postevand, lidt afføring fra hunden, urinprøver fra hans kone og
datter og til sidst onanerer han ned i mixturen.
Rolf besøger nu apoteket igen, spændt på at se resultatet. Han
putter 15 kr. i maskinen, hælder mixturen i, og 10 sekunder efter
printer computeren en seddel ud hvor der står:

1. Dit postevand er for hårdt! Skaf en afkalker.
2. Din hund har ringorm! Vask den i en god antisvamp-shampoo.
3. Din datter har et alvorligt cocain misbrugs problem! Få hende på et behandlingshjem.
4. Din kone venter tvillingepiger. De er ikke dine! Få fat i en advokat.
5. Hvis du ikke holder op med at lege med dig selv, så bliver din albue aldrig rask!"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. januar 2003 - 10:39 #8
/cdc >> Hehe god historie, hvor har du hugget den fra ;-)
Avatar billede cdc Novice
30. januar 2003 - 10:42 #9
En jeg fik på mail for en stund siden :o)
Avatar billede lrd Nybegynder
16. marts 2003 - 08:30 #10
mon ikke du skulle kikke på din profil og kikke lidt på alle de spørgsmål du ikke har afsluttet