Avatar billede lassebm Nybegynder
30. januar 2003 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Ati mobiliy 7500 driver

Hej.
søger en driver til Ati Mobility 7500 til en Dell Inspiron 7500.

Kan simpelthen ikke finde den...
Avatar billede jones_net Nybegynder
30. januar 2003 - 09:06 #1
Søg på http://support.euro.dell.com/dk/da/filelib/index.asp
Der er et system service tag i bunden af maskinen.

/J
Avatar billede niceday Nybegynder
30. januar 2003 - 09:07 #2
Hvis den ikke eksisterer på Dells serviceside, hvor du logger ind ved hjælp af dit ServiceTAG, så ring til deres support - har selv haft problemer med en anden enhed. Der viste det sig at jeg skulle bruge en anden driver på deres hjemmeside, som understøttede det samme.

Support: http://support.euro.dell.com/dk/da/index.asp?segment=DHS&rlevel=5&referrer=%2Fdk%2Fda%2Ffilelib%2Findex%2Easp
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. januar 2003 - 09:12 #3
jones_net -> Dell har ingen win2k driver til den enhed. Kun xP

niceday -> har også brugt en driver fra en c640, men der viste den kun et ordentligt klart billede i højeste opløsning!
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. januar 2003 - 10:44 #4
hvis jeg så køre skærmen mindre virker det hele fint nok. Men det kan jo heller ikke være rigtigt....
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. januar 2003 - 11:56 #5
har fundet en driver.......