Avatar billede praetorian Nybegynder
30. januar 2003 - 01:02 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Taske til bærbar

Kære Eksperter.

Nu håber jeg at i kan hjælpe mig. Jeg står nemlig og overvejer at købe en taske til min bærbare men har ikke kunne finde nogle der kan bruges. Enten skal jeg have en til min bærbare alene + udstyr eller til både bærbar og bøger.

Tasken skal ikke være rygbåret.
Materialet er ligegyldig
Helst være vandtæt

Men jeg kunne godt tænke mig nogle foreslag til begge kategorier, altså en kun til den bærbare og en til det hele :-). Men størrelsen på min bærbare er følgende:
296mm(L)*336mm(B)*43mm (H)(Forside)/52,5mm (H)(Bagside) (Topper ved ca 55-56 mm et stykke fra bagsiden.

Men håber da at der er nogle der er i stand til at hjælpe.
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. januar 2003 - 12:18 #1
?
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2003 - 13:45 #2
Samsonite har lavet flere forskellige som understøtter dine krav.
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. januar 2003 - 16:11 #4
Hvad med at smide et link til dem der gør i stedet for at jeg skal sidde og lede alle deres produkter i gennem for at finde dem der kan leve op til mine krav og stadig kan indeholde min bærbar.
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2003 - 16:30 #5
det kommer jo an på hvad du har med, bøger er altså et vidt begreb???
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2003 - 16:33 #7
Så er de kun 6 sider at kigge på med 6 billeder på hver side, du kan ændre valg i menuen i højreside
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. januar 2003 - 16:41 #8
Kan se at der er 2 samsonite forhandlere i Vejle. Så dem må jeg lige forbi enten i morgen eller ved lejlighed.
Avatar billede beckman Nybegynder
31. januar 2003 - 11:05 #9
Eller tag et kig her.
http://www.targus.com/cases_backpacks.asp

Beckman
Avatar billede praetorian Nybegynder
31. januar 2003 - 14:58 #10
Det skulle ikke være en backpack. Det stod der i mit "spørgsmål"
Avatar billede praetorian Nybegynder
01. februar 2003 - 17:08 #11
Har selv fundet en hos en samsonite forhandler her i vejle