Avatar billede ponyboye Nybegynder
30. januar 2003 - 00:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

web projekt med store muligheder.

Jeg har været ude og kigge lidt på hvad der sker på nettet og hvad der ikke sker. Jeg har kigget på hvad der var af muligheder med uddannelse og har fundet ud af at der ikke rigtig er noget der kan bruges til noget.

Så derfor har jeg været ude og snakke med de tekniske skoler og jeg har fået deres fulde opbakning fra deres side og de ville være med til at yde en stor indsats til dette projekt, mere vil jeg ikke komme ind på det.

Projektet tager udgangspunkt i uddannelse og de elever der skal have elevplads.
Der skal være en database med elev pladser, infomationer om uddannelser, studie hjælp og meget andet.

Det jeg skal bruge til dette projekt er nogle personer der har store kendskaber til:

Programering og bruger venlighed.
Design og grafik.
Markedsføring og virksomheds kontakt.

Det er hvad jeg lige ville fortælle lige nu, skulle i have nogle spørgsmål er i meget velkommen til at skrive til mig på:  damslund@jyde.dk

Det skal lige siges at der ikke er nogen afløning. Men personer der er med i opstart ville få del af projektet
Avatar billede dsj Nybegynder
30. januar 2003 - 17:01 #1
Hvis der var bare lidt penge i det fik du nok nogle flere henvendelser ;)

Jeg kan en hel del af det du forespørger, men har ikke tid til så meget frivilligt arbejde. Er vant til kundekontakt, kan programmere html, php og java, kan lave databaser osv.
Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 18:43 #2
Hejsa.

Jeg vil mene at have kontakterne til en fornuftig markedsføring og et godt sælgergrundlag igennem mine erfaringer.

Lad venligst høre fra dig ang. projektets indhold på  h.ramsing@ramdata.dk

Ramdata
Avatar billede lonester Nybegynder
16. februar 2003 - 17:14 #3
Ideen er ikke dum og jeg vil gerne høre lidt merte om det grafik der skal være på hjemmesiden/webportalen.
Jeg kan finde rundt i flash og kan godt lide at lave animationer der.
Hvis jeg får tid vil jeg i hvertfald gerne hjælpe.

// Lonester
Avatar billede ponyboye Nybegynder
31. maj 2003 - 03:14 #4
lukker da det ikke lykkes
Avatar billede melao Nybegynder
01. juni 2003 - 01:41 #5
Hvad gik der galt?