Avatar billede cyberjoker Nybegynder
29. januar 2003 - 15:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billedgalleri i php (færdig script) - Hvor ?

Hej...Jeg tillader mig at indrykke et spm. her på Eksperten.dk. Jeg er NEWBIE i php, og vælger indtil jeg har forståelsen for koden, at tage de nemme løsninger som i open source ting.
Nu er jeg kommet i den kattepine at jeg står og skal bruge en kode i php som kan klare at en bruger uploader et billede og skriver en tekst, meget gerne med indbygget auto thumbnailer.
Det skal ikke være muligt for andre end admin  at kunne logge ind, og ligeledes skal der heller ikke være mulighed for at brugerne på siden skal kunne skrive kommentarer . Ejheller nogen rating eller. lign.

Jeg har fundet en hel del på nettet, men de opfylder ikke disse krav, og der skal laves for meget om i dem hvilket ikke lige er sagen for en nybegynder som mig ;o)

Altså : adminpanel med upload, beskrivelse af billede, kategorioprettelse + redigering af samme. auto thumbnailer som eks pbm imagemagick + søgefunktion.
Meget gerne med mulighed for ændring af styles ..

Håber nogle af jer hajer derude kan hjælpe mig med links til et færdigt script eller lign. som bare FUNGERER !

Det er en hastesag, så jeg håber I har tid til at svare mig HURTIGT !

Da der er en del funktioner i det har jeg valgt at give 200 points, idet jeg mener det jeg efterlyser er så komplekst at det bør belønnes fyrsteligt !
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede avminarm Juniormester
29. januar 2003 - 15:51 #1
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
03. februar 2003 - 14:02 #2
avminarm>> Beklager ....tak for linket, men det var en af de steder jeg rodede allermest rundt på nettet ).... Jeg lukker spørgsmålet fordi vi kommer det ikke videre ...
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
03. februar 2003 - 14:02 #3
Spm lukkes ...............