Avatar billede -xerox- Nybegynder
29. januar 2003 - 14:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Underlig start!?!

Hey all

Lige for lidt siden sad jeg og hørte lidt pænt højt musik, og så lige pludselig startede computeren. Jeg har ikke aktiveret noget med WOL eller noget i den stil.

Hvad kan det skyldes??
Avatar billede benjams69 Nybegynder
29. januar 2003 - 14:22 #1
Ghosts.....
Avatar billede chalde Seniormester
29. januar 2003 - 14:26 #2
Det ka være du har WUOVLM (Wake Up On Very Loud Music). Joke..
Lyder ret skummelt...
Avatar billede kamazo Nybegynder
29. januar 2003 - 15:55 #3
loool.
sikkert en lille vind der kom forbi og tændte for PCen
Avatar billede oniel Nybegynder
29. januar 2003 - 17:57 #4
Høj musik - dyb bas?

Bas = musebevægelse.

Jeg går ud fra at det er fra dvale din PC er startet.

Hvis ikke kan det skyldes noget interferens i kablet der tænder strømforsyningen.
Avatar billede -xerox- Nybegynder
29. januar 2003 - 18:38 #5
Den var helt slukket!
Avatar billede e-skape Nybegynder
29. januar 2003 - 18:52 #6
Det er fordi, din PSU (Strømforsyning) står hele tiden og venter på et signal når du trykker på powerknappen. Hvis der er udsving i strømnettet, kan PSU'en opfatte det som et startsignal... Men du sq SATME ha spillet højt *gg*

//eSKape
Avatar billede -xerox- Nybegynder
29. januar 2003 - 19:00 #7
Det kan man vist godt kalde det!
Avatar billede e-skape Nybegynder
29. januar 2003 - 21:30 #8
Hmm.. Let me refrase the last part...

"Men du har sq satme spillet højt *gg*"

Hehe... Men det er det nærmeste jeg kan komme det... :)
Avatar billede kamazo Nybegynder
29. januar 2003 - 22:06 #9
Men det er da en meget fed PC, tænder jo faktisk ved højt musik, så man kan stene lidt eksperten imens anlægget bomber der ud af
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
29. januar 2003 - 22:15 #10
Damn, det har min computer også gjort mange gange - det værste er bare at det altid sker klokken halv fem om natten :/
Avatar billede e-skape Nybegynder
29. januar 2003 - 23:09 #11
Hmm.. hvor du spiller høj musik?? Bor du tæt op af et industrifirma?

(Hmm... var det ikke svar nok det andet? Det Ritti, jadeter *g*)