Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:16 Der er 15 kommentarer og
8 løsninger

Kritik!

Hej Eksperter!

Siden er ikke færdig, men er kun begyndelsen.
Hvad synes i om den ? Og hvad for en tekst størrelse/type skal der være på når der kommer tekst??

http://www.2mwebdesign.dk/test/default.asp

Håber i gider at hjælpe mig.

Martin100 ;-)
http://www.2mwebdesign.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:25 #1
Efter det man kan se, ser det okey ud, men skal der over menu´en være et logo eller? For ellers ved jeg ikke om det ser vildest smart ud.

og nederst hvorfor rykker du ikke \"2Mdesign\" helt ned i bunder med mindre der skal være andet. Det ville efter min mening se bedre ud.

vedr. tekst størrelse/type:

Så kunne man godt bruge den du har eller måske EN tand str. og typen du bruger lige mig ;o)

Avatar billede tommyf Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:25 #2
Jeg synes den er pæn, men det er nu også generelt min smag for dine sider. Dog burde det nederst \"banner/linje\" værer lidt mere lys...
Avatar billede fcs Novice
30. oktober 2000 - 19:25 #3
Ser pænt og nydeligt ud. Udemærket farvevalg og klart layout. Jeg holder på verdana som font. Den er stilfuld og læt at læse. Grafisk set kunne jeg forestille mig at du kunne have en lille illustrativ grafik (i en af siderne), som havde relevans til den tekst, som står modsat. Glæder mig til at se mere!
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:26 #4
Du skal nok lave Teksterne op i hjørnet lidt støre de er svære at se med en oplåsning på 1024X 768 og den er der efter hånde nmange som bruger, men udover det ser det jo findt ud, det kommer jo også andpå hvad firmaet representere, hvis det er et firma og det går jeg ud fra det er.
Avatar billede jzh Praktikant
30. oktober 2000 - 19:29 #5
Jeg synes du har en vildt flot side. Noget jeg syntes du burte gøre var, og lave teksten <font face=\"Verdana\" size=\"2\"> - eller bare size=\"1\" den er rigtig fed.
Held og lykke ;)

- Jzh
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:30 #6
Hvor finder jeg nogle ordenlige billder som symboliserer nyheder, præsentation, referencer, produkter og kontakt os ????

Er der evt. nogle af jer som gider at finde nogle ?

forresten --> fcs, hvor stor skal teksten være ?

Martin
Avatar billede fcs Novice
30. oktober 2000 - 19:32 #7
martin>> Jeg vil mene size 1 eller 2. Problemet er at size 1 kan være svær at læse i høj opløsning, så eftersom du har designet siden til 600*800, så ville jeg nok vælge size 2
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:33 #8
Såbliver det for stort ...og kommer til at se klodset ud !! Engentlig har jeg designet siden til 1024x768
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:34 #9
prøv at gå ind på www.Yahoo.com og såg efter animationer så kommer der en masse sider frem, med gratis gif filer alså animationer og så er det bare at vælge og vrage
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:36 #10
det skal være rigtige billeder og ikke animationer...Det ville være bedst med billeder af business mænd !!
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:41 #11
det kan du også finde på Yahoo så skal du bare lede efter billeder i stædet for, prøv med pictures of business men
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:25 #12
Lidt ligesom dem de bruger på netcoders.dk med den mand der står og kigger hen af en næste endeløs vej, dem har jeg nu altid godt kunne lide :)
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:26 #13
hvad hedder sådan noget på engelsk ?
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:29 #15
øh det jeg skrev var på engelsk?!?!
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:30 #16
Har du flere ??
Avatar billede thkrath Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:43 #17
640*480 og du skal scrolle!
Avatar billede thkrath Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:44 #18
...vertikalt
Avatar billede void Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:06 #19
Synes alle dine designs ligner hinanden...
Avatar billede denboj Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:26 #20
en skitse ?
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:27 #21
yeps !
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:01 #22
Hej Martin

Jeg må sige efter at have fulgt dit forløb her på eksperten.dk syntes jeg du er kommet godt efter det! Det begynder at ligne noget med kram i.. jeg ved selv hvordan det er at være ung og arbejde i fritiden med noget man gerne ville arbejde i døgndrift med! - men hvor der ikke er hverken arbejde eller folk der søger udviklere i vores aldersklasse.. hvor vi behøver at vise hvad vi kan før det overhovdet giver bonus engang!

Venlig hilsen Kenneth Madsen

kenneth@qcom.dk
http://www.qcom.dk
ICQ: 84550786
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. oktober 2000 - 14:25 #23
maínframe.subnet & martin100>> JEG synes at begge jeres sider er utrolig pæne, men hvilken form for firmaer er det der vil bruge det design?
Det er meget pænt men også lidt svært at bruge til at fremvise sine produkter i, er det ikke?