Avatar billede nae Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:36 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Download af 3d studio Max

Kender i nogle steder hvor man kan downloade 3d studio max, så man kan komme i gang med det? Der giver 200 point til dem der ved hvor...
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2000 - 17:37 #1
ADMIN!!!!!!!!
Avatar billede psycosis Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:39 #2
http://soulnchain.com/index.html?http://soulnchain.com/isogames/index.html

Det er et link men jeg tager ikke ansvar for noget... !

//Psycosis
Avatar billede nethuset Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:39 #3
nae >> hvis du tænker på en ulovlig version, så glem det... Istedet for at bruge piratkopier, bør man hellere tage et kursus.... Det får du meget mere ud af....

Du må undskylde, hvis jeg misforstår dig, men ud fra dit indlæg, virker det som om du leder efter en piratversion...\'

Mvh. NET.HUSET
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:50 #4
Du skal nok ikke regne med at du kan downloade den nogle steder for det vil jo ikke være lovligt
Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2000 - 18:02 #5
admin - ikke igen nu. Fjern det her spørgsmål. Du finder ikke link til 3D Max ved hjælp af eksperten. Der er lige blevet slettet et spørgsmål omhandlende Pirat-warez.

og psycosis....stop det pjat.
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 18:07 #6
He jag det er fuldstændig latter ligt det ville være det samme som hvis jeg spurgte om der er nogle som hved hvor man kan hendte MP3\'er DYBT GOD NAT
Avatar billede psycosis Nybegynder
30. oktober 2000 - 18:14 #7
ok ok slap da lige af hva...... !
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2000 - 18:24 #8
du må da indrømme, at både det du og nae gør er ulovligt ifølge ekspertens regler...
Avatar billede nae Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:28 #9
Det jeg mente var om man kunne downloade en Demo-version eller trial?
Og nej jeg er ikke ude efter en piratkopi, og jeg er IKKE ADMIN
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:32 #10
SSe det må du godt men det er minimalt hvad du kan i den, mange af de forskellige efekter er væk og sådane ting
Avatar billede nae Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:34 #11
Hvor?
Avatar billede cyberm Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:38 #12
he se den er nok være for der er nemlig ikke mange som vil have de , når der ikke er meget med, men jeg skal da prøve at lede :O)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:10 #13
I princippet ville det så også være imod reglerne hvis jeg spurgte på eksperten om jeg kunne få overspillet hans kasettebånd med Muddi og Salamidrengene?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:36 #14
JA, DET SYNES JEG OGSÅ!!!?!!

Hilsen
Sømanden
Avatar billede susse Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:02 #15
jeg kender et link hvor du kan hente det:

www.ineed3dstdmaxbutidonthavethemoney.com/asp?stupid.html
Avatar billede nae Nybegynder
31. oktober 2000 - 17:29 #16
Jeg lukker foraet da det ikke var meningen at det skulle omhandle piratkopier.
Tak for interessen...