Avatar billede maxburner Nybegynder
29. januar 2003 - 02:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webshop søger sponcere eller donere

Hej.

Jeg har en webshop tilhørende butik, som søger gode sponsorer eller nogen der kan donere økonomisk hjælp.

Grunden der søges dette er at shoppen er gået i står, der kan ikek købes nyt pga mangel på penge mm.

Hvis ingen hjælp kan hentes må det hele sælges, til en interreseret køber.
Avatar billede inmyworld Nybegynder
29. januar 2003 - 02:34 #1
hvilken web shop er det til
Avatar billede maxburner Nybegynder
29. januar 2003 - 03:00 #2
Avatar billede kein Nybegynder
29. januar 2003 - 09:48 #3
maxburner>> Fortæl gerne nærmere om hvad du har i tankerne, da vi evt. godt kunne være interesserede. Såfremt du ikke vil ud med alle detaljer i et åbent forum, er du meget velkommen til at sende en mail til olin@kein.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede blackout Nybegynder
30. januar 2003 - 21:31 #4
Kunne måske godt være interesseret - men kunne selvfølgelig godt tænke mig at hører lidt mere om det. Jeg kan fanges på denne mail hvis du ik' allerede har fået hjælp : blackout@coolman.dk
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. februar 2003 - 01:02 #5
Det lyder godt, jeg vil skrive til jer, men jeg har stadig brug for hjælp, da jeg synes det er syndt at noget hertil og skulle til at lukke, når det lover godt i fremtiden.

er der nogen der kender nogen eller har lyst til at bidrage hjælp er i alle sammen velkommen til at skrive her eller webmaster@cyberbox.dk
Avatar billede kein Nybegynder
03. februar 2003 - 12:27 #6
maxburner>> Jamen det er skam også hjælpen vi kunne være interesserede i! Vi er ikke interesserede i at købe din shop, vi vil hellere bidrage til at få den op at køre igen - det er der vi har vores force...

Send evt. på en mail nogle detaljer omkring salg og dagligt arbejde med shoppen, hvordan er det gået og hvordan kommer du videre...
Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 18:53 #7
Hej Maxburner.

Jeg er interesseret - kontakt mig venligst snarest.

h.ramsing@ramdata.dk

Ramdata
Avatar billede professoren Nybegynder
04. februar 2003 - 15:20 #8
hvis du vil gå ivæksættervejen, kan du søge støtte og investering...har du
kontakt med din lokal iværksætter gruppe?

www.startfirma.dk har nogen gode links...
Avatar billede maxburner Nybegynder
07. februar 2003 - 01:57 #9
det er kun for starter - intet hjælp at hente der.

nåh.. måske er det på tide at lukke, så bliver mindst 2 shop glade for det, da de har betragtet mig som konkurrent....

øvsen
Avatar billede maxburner Nybegynder
22. juni 2003 - 00:27 #10
Nå... der kom intet hjælp overhovedet, men har fået nu stabil mini fremgang ved egen hånd..

Men er der nogen der har lyst til at donere lille beløb er i stadig velkommen. Det er en meget hård branche, har besluttet at kæmpe videre uanset hvad .