Avatar billede sizx Nybegynder
29. januar 2003 - 01:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hot or Not system

Jeg skal bruge en der kan lave et "Hot or Not"-system ligesom det de har på Hotpeople.com , men det skal kun være en admin der kan lægge billeder op, det skal gerne være simpelt at redigere. De eneste features der skal være for den almene bruger er at se hvilke "point" de forskellige billeder har fået. Admin skal kunne slette og uploade billeder. Der behøves ikke være admin direkte på siden, men bare på en eller anden måde. Det ses helst at det er en Access-database, men anden kan også bruges.
Avatar billede Jman Praktikant
29. januar 2003 - 01:42 #1
måske det spørgmål br rykkes til opgaver/programmeringsopgaver/asp
Avatar billede Jman Praktikant
29. januar 2003 - 01:42 #2
br = bør
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2003 - 07:31 #3
Og hvad er incitamentet/belønningen for at lave et såddan system for dig? 60 eksperten points?
Avatar billede keysersoze Guru
29. januar 2003 - 10:26 #4
http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=191

dette er det klart bedste du kan finde gratis - hvis ikke det kan bruges tror jeg du enten selv skal lave det eller punge op med lidt $$$
Avatar billede oasen Nybegynder
29. januar 2003 - 13:35 #5
Jeg har lavet et komplet system, men det kræver, at du tilpasser det en hel del, for at det passer til dine behov.
Avatar billede sizx Nybegynder
30. januar 2003 - 06:46 #6
oasen, kan du ikke lave det og derefter sende det til Sizx@Tdcadsl.dk evt bare et preview.

keyseroze, jeg har prøvet at downloade det system, men det er som om det ikke rigtig virker.
Avatar billede oasen Nybegynder
30. januar 2003 - 09:07 #7
Jeg sagde ikke, at jeg tilpasser det. Det tager flere timer, og hvad får jeg ud af det?
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2003 - 09:17 #8
det virker fint hvis bare det bliver sat ordentlig op :oP
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 09:31 #9
sizx: jeg tror ærlig talt du skal ligge din "lav det hele for mig gratis" holdning på hylden. Du bliver nødt til at "få dine hænder beskidte" - tilpasse noget eksisterende kode til dit eget behov, eller også betale folk deres timeløn i rede penge for den arbejdkraft, du forlanger. Der er ikke nogen, der har det 100% klappet og klart til dig, så du ikke behøver at røre det, og der er ingen, der laver det for 60 points. Det er der simpelthen for lidt belønning for for meget arbejde i.
Avatar billede oasen Nybegynder
30. januar 2003 - 11:22 #10
keysersoze ---> Jeg synes at have læst, der er et par småproblemer med tdaugaards system. Det kan være det er dem, han er rendt ind i...
Avatar billede sizx Nybegynder
01. marts 2003 - 13:11 #11
hmm.... fuck det.... der var ingen der sagde at jeg ikke ville betale for det... men hvis ikke der er nogen der kan finde ud af det så...
Avatar billede keysersoze Guru
01. marts 2003 - 16:09 #12
lol - bare fordi man ikke vil lave det gratis er det jo ikke ensbetydende med at man ikke kan finde ud af det... anyway - det er jo ikke mit problem