28. januar 2003 - 18:33Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Send som vedhæftet fil
Jeg mangler funktionen "send som vedhæftet fil" i mine officeprogrammer. Jeg ved fra min arbejdspc at der findes muligheden for mens man er i et dokument at gå op i filer og ned i send. Der er skulle der være 2 muligheder for at sende. Den ene som bare hedder "send til postmodtager" og den anden "send som vedhæftet fil". Det skulle bevirke at outlook åbner en ny meddelse med den aktuelle fil vedhæftet. Håber en kan hjælpe.
Btw. jeg kører office 2000. Så vidt jeg husker den første hvor de lavede den funktion med at menupunkter man ikke bruger så tit gemmes væk, og kan findes ved at trykke på pilen nederst i menuen.
Jeg kører xp hjemme og 2000 på arbejdet. Jeg har lige tjekket på mn hjemmearbejdspc som kører 2000. Der er funktionen heller ikke. Jeg kan godt tvinge kommandoen frem i filer/send menuen men så er den ikke fremhævet.
Når jeg går ind i filer / send til og pger på pilen mod højre kan jeg se flere muligheder. Bl.a send til postmodtager. Den er farvet. Til gengæld er muligheden send til postmodtager som vedhæftet fil ikke farvet men grå som når funktionen ikke er mulig.
Hvis jeg går ind i funktioner / indstillinger og klikker på fanen Generelt er der et sted hvor man kan vælge "Send som vedhæftet fil"... Er det slået til eller fra.
Hos mig er det slået til. Hvis jeg slår det fra får jeg muligheden "Postmodtager, som tekst" i filer / send, i stedet for "postmodtager, som vedhæftet fil"
Ellers hvis det er så vigtigt at kunne vedhæfte en fil så kan du bare åbne "My documents" eller hvor de nu ligger og højreklikke på dokumentet, og vælge "Send to"...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.