Avatar billede madsen_k Nybegynder
28. januar 2003 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Community??

Er der nogen der kender en site der udbyder gratis community's ??
Avatar billede pfp Nybegynder
28. januar 2003 - 18:29 #1
Avatar billede madsen_k Nybegynder
28. januar 2003 - 18:32 #2
kender det godt - det community som jeg søger, skal kunne implateres på siden....
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2003 - 20:10 #3
Du kan downloade et meget brugbart community forum med stor funktionalitet her http://forum.snitz.com det kræver dog at dit webhotel har asp understøttelse
Avatar billede madsen_k Nybegynder
30. januar 2003 - 17:18 #4
hvordan fungerer det? Og hvad skal man selv rette i scriptet / sætte ind på siden
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. januar 2003 - 17:27 #5
Du kan læse alt i readmefilen, her er den korte version

Download forummet og pak filerne ud i det bibliotek hvor du vil have dem liggende
Åben readme filen og læs hvilket script du skal tilrette
Hvis du vælger at bruge den medfølgende access database skal du fjerne en udkommatering (') og så er du kørende .

Husk at rette admin kodeordet. Selve forummet er meget let at konfigurere når det først er oppe
Avatar billede madsen_k Nybegynder
08. februar 2003 - 21:11 #6
Kunne jeg få dig (bufferzone) til at forklare mig opsætningen af community'et nærmere på en mail?? Hvis ja, så er mailen valeskij@yahoo.dk
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 10:01 #7
Hvis du har PHP og MySql på din servere er der masse af Open Source community systemer du kan downloade helt gratis.

Blot for at nævne nogle få

CMS Made Simple
CPG Dragonfly
Drupal
Geeklog
PHP-Nuke
PHPX
PLUME CMS
Postnuke
Siteframe
Typo3
Website Baker
XOOPS

Du kan teste dem her
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=content&task=view&id=388&Itemid=143