Avatar billede lae Nybegynder
28. januar 2003 - 15:33 Der er 10 kommentarer

Office 2000 SP3

Efter installation af SP3 til Office 2000 er der nogle uhensigtsmæssigheder i Outlook som jeg godt kunne tænke mig at løse.
Hvis et program som har integration med Oulook skal have fat i adressekartoteket, får brugeren følgende advarsel:

"et program forsøger at få fat i de email-adresser du har gemt i Outlook, vil du tillade dette"
Herefter kan brugeren tillade adgang i et antalt minutter.

Jeg er helt med på at det er praktisk, såfremt det var en virus der forsøgte at få adgang, men når brugeren konstant skal sidde og give tilladelse til de integrerede programmer, så er det faktisk til besvær.

Kender nogen en mulighed for at ændre dette - på klientsiden ?
Avatar billede datamek1 Nybegynder
09. april 2003 - 11:24 #1
Jeg har nøjagtig samme problem, håber der er nogen der har en løsning

/steff
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
09. april 2003 - 11:39 #2
Avatar billede lae Nybegynder
09. april 2003 - 14:10 #3
Ikke helt. Jeg efterlyste en løsning på klientsiden..
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
09. april 2003 - 14:32 #4
Jammen klient delen bliver jo bla. også beskrevet.
Avatar billede datamek1 Nybegynder
09. april 2003 - 14:33 #5
De artikler der løser jo ikke nogen problemer, de siger bare at man skal slå tredjeparts programmet fra, og det er jo meningen at det skal køre som en del af outlook, i mit tilfælde er det netwise som er et telefon/kalender synkroniserings system.

/Steff
Avatar billede lae Nybegynder
09. april 2003 - 14:36 #6
I mit tilfælde er det et add on produkt til kalender-delen i outlook, som ikke vil virke hvis det bliver slået fra.
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
09. april 2003 - 14:40 #7
Tja...i kender jo Microsoft. Jeg ved godt at artiklerne ikke giver jer nogen løsning (i kan leve med), men hvis man slår 3. part programmerne fra skulle det virke.
Måske denne forklarer det lidt nærmere:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;263074
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
10. april 2003 - 08:57 #8
Hvis problemet er relateret til 3. partsprogrammet har Netwise måske en løsning?
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
15. april 2003 - 14:09 #9
Hvor er det fedt at få lidt feedback på de svar man giver. Nu har dette spørgsmål ligget stille siden januar, også kommer jeg med en "løsning", og et spørgsmål og så....intet...flot.
Avatar billede lae Nybegynder
26. november 2007 - 12:54 #10
Hvad med dette program. Kunne det ikke bruges ?
http://www.snapfiles.com/get/clickyes.html