Avatar billede moppe Nybegynder
28. januar 2003 - 08:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nye Office Assistenter

Hey hvor kan man Downloade nye office assitenter til mit office Xp (2002) har forsøg at søge her på siden med de links jeg finder virker ikke mere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2003 - 08:54 #1
Uden at vide det med sikkerhed, vil jeg tro at de er en del af pluspakket til xp
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
28. januar 2003 - 09:02 #2
jeg ved ikke hvor man kan downloade nogen, men normalt ligger der flere office assistenter på installations cd'en, som ikke bliver installeret som standard...
Avatar billede moppe Nybegynder
28. januar 2003 - 09:07 #3
dramsgaard: Der er ca 8-10 som bliver installeret som standart.. Og jeg har ikke kunne finde flere..

bufferzone: findes der seriøst en plus pakke til office? troede kun de lavede plus pakker til Windows.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2003 - 10:26 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2003 - 10:27 #5
Pluspakken er til windows, ikke Office ;)