Avatar billede url! Nybegynder
28. januar 2003 - 05:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

K-lined (quakenet)

hejsa... når jeg prøvet at logge på irc får jeg følgende fejl:

End of /MOTD command.
-
-jubiigames.dk.quakenet.org- on 1 ca 1(4) ft 20(20)
-
Local host: 0x50c474e7.abnxx6.adsl-dhcp.tele.dk (80.196.116.231)
-
*** Open Proxy, see http://www.quakenet.org/openproxies.html - ID: 110664.
-
Closing Link: Pow3rSlav by jubiigames.dk.quakenet.org (G-lined (Open Proxy, see http://www.quakenet.org/openproxies.html - ID: 110664))
-
* Disconnected
------------------------------------------------------------------

hvis jeg så følger op på den fejl skriver den så:

Open proxy details

GLINE-ID 110664

The following open Proxies were found on your IP:
SOCKS4-Proxy on Port 1080
-------------------------------------------------------------------

hvordan kan jeg lukke den ned så jeg kan komme på irc igen?
Avatar billede ladyhawke Novice
28. januar 2003 - 08:08 #1
Husk ekspertens regler:

§2.1.11 Det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2003 - 00:52 #2
Luk for port 1080 i din router eller luk for proxyserversoftwaren.
Avatar billede url! Nybegynder
10. februar 2003 - 14:37 #3
trojan