Avatar billede corneliues Nybegynder
28. januar 2003 - 00:13 Der er 6 kommentarer

Lave et program der viser biorytmer

Hej
Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan finde ud af at lave et program til mig der gør at brugere på min site selv kan udregne deres biorytmer.

Biorytmer består af tre biologiske rytmer: Den fysiske med en periode på 23 dage. Den psysiske med en periode på 28 dage. Den intellektuelle med en periode på 33 dage

Alle tre biorytmer starter den dag vi bliver født og svinger i de ovenævnte perioder mellem 0 og 100.

Du kan evt. se et eksempel her:

http://www.newastro.dk/Hvad_er/biorytmer.php

Hvad jeg vil give for det - Tjaa - 2000 kr er et udspil
Avatar billede dmcn Praktikant
28. januar 2003 - 00:15 #1
Som sagt - david@mcnally.dk, tilbuddet gælder stadig.
Avatar billede corneliues Nybegynder
28. januar 2003 - 00:39 #2
Her er et andet eksempel på hvad det er jeg gerne vil have lavet
http://www.mybiorhythms.net/dansk/index.htm

ps. det er ikke hele programmet jeg ønsker - bare den del der gør at brugeren kan indtaste sin fødselsdato og så se sine biorytmer.

Skriv evt. til mig Info@Corneliues.dk
Avatar billede berninolind Nybegynder
28. januar 2003 - 00:50 #3
Som sagt - lind@fys.ku.dk, tilbud gælder stadig. Jeg kan godt lave det og jeg har fundet algoritmerne allerede...;-)
Avatar billede borrisholt Novice
28. januar 2003 - 07:53 #4
Jeg har tidligere lavet programer ofr virksomheder. Mindere forto fremvisere, til planlægnings skemaer.

Jeg kan leverer dig dit program inden udgangen af ugen, og holde mig inden for de 2000 kroner.

Jeg har 4 års erfaring som professionel programmør. Endvidere er jeg et relativ kendt ansigt i Delphi kategorien her på Eksperten.

Jens B
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2003 - 15:22 #5
det er meget enkelt at skrive en primitive biortme program. Jeg skrev min første for ca. 20 år siden på en C-64 med BASIC!  Det tog ca. 20 min + lidt debugging. Du skal bare print 3 sinusbølger med forskellige perioder og
fase, lidt graphic ovenpå, og så....
Avatar billede corneliues Nybegynder
29. januar 2003 - 00:29 #6
Hej "professor" - skriv lige en mail til mig - Venligst Corneliues