Avatar billede steenvj Nybegynder
27. januar 2003 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo til holdside - Hjælp

Da jeg selv er totalt umulig til grafik vil det være rart hvis der var en der har lyst til at tegne lidt??

Jeg (vi) mangler et logo til vores hjemmeside og vores nye kamptrøjer.

Logoet skal kunne bruges her http://www.teamroyal.dk/top.html (der hvor der står LOGO) og på vores nye kamptrøjer.

Det skal være i de farver som ses på siden, og det må gerne ligne det amatørlogo jeg har tegnet (selvfølgelig bedre) ;P
Avatar billede dr0zie Nybegynder
28. januar 2003 - 20:13 #1
Hvad skal der stå på bannerT?
Avatar billede steenvj Nybegynder
29. januar 2003 - 15:55 #2
Der skal stå Team Royal (holdets navn) og måske det kunne hjælpe hvis jeg fortalte at det var et ishockeyhold?

Og hvis der skal flere points på siger du da bare til ;P
Avatar billede enzilla Nybegynder
29. januar 2003 - 18:00 #3
Her er et bud, håber du kan bruge det :)

http://www.enzos.dol.dk/teamr.jpg
Avatar billede steenvj Nybegynder
29. januar 2003 - 22:55 #4
Det er kanon enzilla, jeg skal bare lige ændre farverne lidt "Team" forsvinder jo på den blå baggrund ;)
Avatar billede enzilla Nybegynder
30. januar 2003 - 00:45 #5
du kan lige skrive i løbet af dagen om hvilken filtype etc. du vil have og hvis du kommer på en farve så skriv, så kan jeg lige ændre det :)