Avatar billede homiejohn Nybegynder
27. januar 2003 - 19:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Feedback på mit site

Hej eksperter!!!

Jeg vil gerne have noget feedback på dette site.

http://www.friserverplads.dk/Beils/Index2.htm

P.S. i morgen aften klokken 20:00 kommer der en megachat under linket serverplads. Der er allerede mange der har tilmeldt sig...personligt, da jeg ikke har fået lavet et login system endnu...
Avatar billede totaliorden Nybegynder
27. januar 2003 - 19:30 #1
Det ser sgu meget godt ud, men:

1: Banneret/logoet du har i toppen, kan du godt lave om. Jeg kan se at du bare har forstørret det, og så bliver kvaliteten ikke så god igen..
2: Prøv at lave skrifttypen om til Verdana - Det kommer til se mere proff ud
3: Forsiden kan godt blive peppet mere op med diverse grafik (små billeder etc.)

Den virker, er overskuelig - Designet har vi set før, så ingen nyskabning der.
6@10
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2003 - 19:33 #2
1. siden er stor og klodset uden nogen brug af den megen plads.
2. lave en "rigtig" menu, istedet for de "almindelige" links. lav den evt. grafisk
3. topbanneret flimrer i grafikken, hvad ikke er kønt at se på.
4. få i det hele taget lavet noget opsætning, dine bannere + countere ligner noget der er smidt ind med en møj-grev.

håber det kan bruges.

mvh.
Questis
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. januar 2003 - 19:35 #3
http://www.eksperten.dk/spm/303270

Er den nu gal igen, med et nyt brugernavn?
Avatar billede izemate Nybegynder
27. januar 2003 - 19:35 #4
selve opbygningen af siden er godt nok, dog syntes jeg generelt at siden er for "Stor" i designet, den kan jo ikke ses af folk der køre 800*600 !

der udover syntes jeg at top banneret er alt for grynet i det og igen lige "STOR" nok efter min mening.

Farverne er lidt ensformede syntes jeg, det er jo kun grå i blå, menunen er også for klodset, den kunne der godt gøres mere ved fx ved noget css efekter eller nogle grafikse elementer.

ellers er den okay.

Det var lidt en hård omgang

<\\izemate
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. januar 2003 - 19:36 #5
Synes det samme som jeg svarede her: http://www.eksperten.dk/spm/304283 , som stadig er åbent

(1) Banneret er meget grafiksløret, og synes kun du skal vælge den øverste del af banneret, så du egentlig fjerner den grå kasse med pilen

(2) Siden er meget bred, uden at der overhovedet er nogen grund til det. Tryk det hele lidt sammen, og lav din tekst-linier kortere. Heller ingen grund til at den er så høj.

(3) Nem at navigere rundt på

(4) Brug nogle billeder/håndtegninger til at live siden lidt op med, den virker lidt kedelig.

Kører man rundt i alperne, så bliver man overrasket over udsigten hver eneste gang man kommer rundt om et hjørne, selvom det er de samme alper man bevæger sig rundt i. På din side er det det samme hele tiden, der mangler lidt den variation, som gør en begejstret

(5) 7@13
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2003 - 20:44 #6
beils> Dobbeltbruger?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. januar 2003 - 21:19 #7
el_barto >> Det kunne godt tyde på at der var tale om en 4dobbeltbruger
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. januar 2003 - 23:21 #8
themastergk / beils / z_orgi / homiejohn >> anmeldt
Avatar billede fcs Novice
28. januar 2003 - 08:38 #9
Jacoba>> themastergk/beils/z_orgi er allerede deaktiveret tidligere.

Mvh.

FCS/Coadmin
Avatar billede homiejohn Nybegynder
18. februar 2003 - 15:23 #10
Lukker
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 15:27 #11
Nåh, så du napper bare dine point igen?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 15:44 #12
Det er da en meget pæn måde at sige tak på, nu er vi en flok mennesker der sidder og bruger vores tid på at vurdere din side og så snupper du bare pointene.

Næste gang opretter du med 0 point!
Avatar billede izemate Nybegynder
18. februar 2003 - 17:03 #13
Ja det er da for dårligt !! vi burde melde ham.

<\\izemate
Avatar billede eagleeye Praktikant
18. februar 2003 - 17:08 #14
homiejohn>> Du har spurgt om feedback af din side, og det har du fået fra de forskellige brugere som har svaret på dit spørgsmål. Du kan ikke bare lukke med "Lukker". Det er ikke en en spærlig pæn måde at opføre sig på bare at lukke når der er folk som har siddet og brugt tid på at hjælpe dig.

Du bedes oprette et nyt spørgsmål med point til dem som har svaret i dette spørgsmål.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede razor Nybegynder
01. marts 2003 - 21:34 #15
Ignorance medfører deaktivering. Homiejohn is no more.