Avatar billede dyja Nybegynder
27. januar 2003 - 17:30 Der er 10 kommentarer

Findes det til MSN

Nogle som ved om man kan finde et program eller andet til MSN så man kan omdøbe sine kontaktpersoner til noget personligt (Ligende i Icq) det er irreterende at man skal kigge på emailen hver gang, fordi man har nogen på som skifter navn, som vi andre skifter underbukser. håber nogle kan hjælpe mig. På forhånd tak
Avatar billede totaliorden Nybegynder
27. januar 2003 - 17:33 #1
Jeg ved ikke lige om man kan det, men der findes lidt eksta til den: http://www.softnews.ro/public/cat/10/4/5/10-4-5-2.shtml
Avatar billede dyja Nybegynder
27. januar 2003 - 21:27 #2
Det er kun Plus pakken, der kan man desværre ikke, andre der har en god ide.
Avatar billede styrken Nybegynder
28. januar 2003 - 12:39 #3
Du kan kun lave dit eget navn om, så du skal bare opfordre dine venner til at gå op i funktioner og så vælge indstillinger. Der ka de lave deres navne om.

MOJN
Avatar billede dyja Nybegynder
28. januar 2003 - 15:37 #4
det ved jeg, og det er det der er problemet de gør, de skifter så man ikke kan finde rundt i det. andre der ved noget
Avatar billede alphine Nybegynder
12. marts 2003 - 17:26 #5
Da du både bruger msn og icq vil jeg henvise dig til at bruge dette program

http://www.ceruleanstudios.com/trillian/download.html

det er et program som indeholder "Msn, Icq, mIRC, Yahoo, og et til jeg ikke lige kan huske"
Avatar billede alphine Nybegynder
12. marts 2003 - 17:28 #6
...del 2 :o)
idet kan du ihverfald lave dine kontakt personers navne om så tag og prøv det, det er et rigtig godt program og ganske gratis

http://www.ceruleanstudios.com/trillian/download.html

På forhånd tak for pointene :D
Avatar billede dyja Nybegynder
17. marts 2003 - 17:16 #7
Skulle bruge MSN og ikke Trillian ok :D
Avatar billede impulze Nybegynder
21. marts 2003 - 01:22 #8
tror at du ikke kan omdøbe dine kontaktpersoner, da det er dem selv der bestemmer hvad de hedder....
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. maj 2003 - 01:03 #9
Kontakt de kontaktpersoner, vis e-mail adr. du ikke længere gider se på og bed dem åbne deres Messenger.
Herefter skal de klikke på >Funktioner< - >Indstillinger< og på fanebladet >Personlig< skrive det navn, som de ønsker andre skal se.
Så vil både du og andre som har de samme kontaktpersoner, kunne se det de har skrevet, næste gang i logger på :o)

Håber det var uddybende nok - det er i hvertfald sådan det foregår !

/ victor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. januar 2004 - 01:13 #10
Er du rar at lukke her ?