Avatar billede asdf12 Nybegynder
27. januar 2003 - 15:28 Der er 9 kommentarer

Fejl i opkaldsprogram i XP!!

Hej.

Jeg har lige installeret Win XP på min pc... Jeg har en  bredbåndsforbindelse fra TDC, hvor man skal bruge et opkaldsprogram når man skal på internettet... Når jeg prøver at installere programmet kommer den med en fejlmeddelse hvor der står noget om at programmet ikke er lavet til XP.....
Hvordan kan jeg komme på internettet? plz help
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2003 - 16:50 #1
du kan jo højre klikke på den og køre den som win98 (tror jeg du kan) der skulel være en mulighed der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2003 - 17:01 #2
Hvad hedder det opkaldsprogram?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2003 - 17:02 #3
Højreklik - egenskaber - kompatibilitet - kør som win95/win98/me/NT4/win2000

prøv det.
Avatar billede kadann Nybegynder
11. februar 2003 - 09:16 #4
Var det ikke en snedig plan at henvende dig til TDCs support og få et nyt opkaldsprogram fra dem?

Og hvis vi taler ADSL, så kan det jo være du kan få noget nyt udstyr, så du ikke behåver at ringe op.
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. februar 2003 - 09:22 #5
Hvis du har ADSL og skal bruge et opkaldsprogram, tyder det på, at du skal lave en opkaldsforbindelse vha PPPoE. Jeg antager at du ikke har en router, da du ikke har skrevet noget om en sådanne.

Følg vejledningen her: <http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=36711&dogtag=forside> og så skulle det spille.

JP
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2003 - 09:24 #6
kadann> spm. oprettet 27/1 - vil tro fyren her er en af dem der opretter et spørgsmål - får løst problemet og glemmer alt om spørgsmålet her....

jeg mener 14 dage uden noget man betaler for???
Avatar billede kadann Nybegynder
11. februar 2003 - 09:25 #7
ikke umuligt.. havde ikke lagt mærke til datoen.
Avatar billede kenp Novice
11. februar 2003 - 09:27 #8
jeg har et bedre forslag kontoen er ikke aktiv !
Du er her : Eksperten : Brugerinfo for asdf12 :

Herunder kan du se den pågældende brugers minisite og spørgsmål data.

Kontoen er ikke aktiv
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2003 - 09:27 #9
der kan man bare se ;)