Avatar billede sandie2000 Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er der ikke frontpage til Internet exp. 5.0?

Jeg har slettet alt på min computer, og er ved at installere nye programmer. Mit problem er, at jeg ikke kan finde Frontpage express som tilbehør til Internet expl 5.0. Kan det passe at Frontpage express fulgte med til Internet Expl. 4.5, men ikke til version 5.0?
Sandie
Avatar billede friiser Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:05 #1

Det følger med i dit operativsystem, og ikke med i din explorer. Hvis det ikke bliver installeret med kan du hente den på www.microsoft.dk under update..

~friiser~
Avatar billede friiser Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:06 #2
Avatar billede jwolf Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:09 #3
hmm... jeg mener da at den skulle være der.
den ligger under:

Tilføj/fjern programmer >
Windows Setup >
dobbeltklík på > Internet tools
der ligger den øverst.

- Jwolf
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:14 #4
Det findes ikke i ME.. :-(
Avatar billede sandie2000 Nybegynder
30. oktober 2000 - 15:59 #5
Ups, jeg er kommet til at lave et par fejl:

Tidligere havde jeg IE 4,0 nu har jeg IE 5.5
Avatar billede sandie2000 Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:00 #6
friiser -> Nej den følger ikke med operativsystemet, jeg har windows 95.

Den følger med win 98, men det er fordi IE 4,0 følger med denne.
Avatar billede sandie2000 Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:03 #7
Jeg har også prøvet både windowsupdate og Tilføj/fjern programmer.

Hvilket leder mig tilbage til kan det virkelig passe at Frontpage Express er en del af IE 4.0 men ikke IE 5.5????

I så tilfælde skal man først installere 4.0 og så opgradere til 5.5, det er da for dumt......
Avatar billede sandie2000 Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:32 #8
Jeg har nu selv fundet en bedre løsning:

i IE optil 5.0 er der en fil der hedder Fpesetup.cab imellem alle de andre installationsfiler til IE 5.0 , denne fil har jeg åbnet med winzip og pakket ud til en mappe jeg selv har lavet, det ser ud til at virke perfekt, det er dog stadig underligt at frontpage express ikke er en del af IE 5.5 når den er en del af 4.0 og 5.0?????

Og den heller ikke kan hentes separat???

Avatar billede sonne Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:17 #9
sandie2000>det er dog stadig underligt at frontpage express ikke

jeg er ikke sikker på at det er så underligt.
fra version 5 har MS valgt at lade den følge med WIN98 -
FPexprees er flyttet fra IE til WIN ved skiftet af win 95/98 og versionsskiftet 4/5 i IE

Aksel
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2000 - 01:35 #10
Du kan hente en gratis worldonline cd på post huset på denne cd ligger der en frontpage express og det er som sagt Gratis
Avatar billede goody-goody Nybegynder
22. december 2000 - 01:32 #11
hey proboss check lige din mail